🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41416.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از چیپ های حافظه پرسرعت eUFS برای صنعت خودرو رونمایی کرد

سامسونگ به تازگی از چیپ های حافظه پر سرعت جدیدی با فناوری «eUFS» رونمایی کرده که به خصوص در «سیستم های پیشرفته کمکی راننده» یا «ADAS» کاربرد خواهند داشت. چیپ های مورد بحث که در ...

سامسونگ به تازگی از چیپ های حافظه پر سرعت جدیدی با فناوری «eUFS» رونمایی کرده که به خصوص در «سیستم های پیشرفته کمکی راننده» یا «ADAS» کاربرد خواهند داشت.

چیپ های مورد بحث که در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی توسعه یافته اند، علاوه بر سیستم های کمکی خودرو، در مجموعه «Infotainment» (ترکیب قابلیت های سرگرمی و اطلاع رسانی اتومبیل) نیز به کار گرفته خواهند شد.

چیپ های eUFS سامسونگ سرعت انتقال 850MB/S را فراهم می کنند

به گفته «جینمان هان» معاون ارشد بخش برنامه ریزی تولید حافظه و مهندسی نرم افزار سامسونگ، چیپ های جدید گام بزرگی به سوی نسل بعدی سیستم های کمکی راننده خواهند بود. البته سامسونگ تنها تولید کننده چنین چیپ هایی نیست اما با این حال کمپانی کره ای، همواره یکی از شرکت های پیشرو در زمینه توسعه سخت افزارهای مربوط به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اتومبیل بوده است.

در واقع - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سامسونگ برتری خود در زمینه تولید چیپ را با ارائه سرعت انتقال داده 850 مگابایت در ثانیه و از طریق فناوری eUFS نشان داده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که نسبت به نمونه های موجود در بازار با تکنولوژی eMMC 5.0 و سرعت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - 250 مگابایت در ثانیه، به مراتب سریعتر است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

با چنین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سرعتی کارایی سیستم های کمکی راننده (شامل انواع سنسورها) و Infotainment به طرز قابل توجهی بهبود یافته و اموری مانند پخش موسیقی، هواشناسی و مسیریابی با سرعت بالاتری انجام خواهند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شد.

گفتنی است سامسونگ زمان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دقیقی را برای ورود - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - محصولات جدید به بازار اعلام نکرده اما با توجه به اینکه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - چیپ های eUFS برای نسل بعدی سیستم های «ADAS» توسعه یافته اند، احتمالاً تا استفاده از آنها توسط خودروسازان چند ماهی باقی مانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دومان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوبید؟ سایت ***** کولر گازی هایسنس HRH-12TQ شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone