🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41418.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ در حال توسعه یک هدست واقعیت ترکیبی ویندوز است

امروز یکی از کاربران توییتر که در زمینه اخبار مربوط به مایکروسافت فعالیت می کند، تصاویری از هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ را منتشر کرده که از سیستم ردیابی مشابه گجت مایکروسافت بهره می برد. علاوه ...

امروز یکی از کاربران توییتر که در زمینه اخبار مربوط - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به مایکروسافت فعالیت می کند، تصاویری از هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ را منتشر کرده که از سیستم ردیابی مشابه گجت مایکروسافت بهره می برد.تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

علاوه براین هدفون AKG تعبیه شده در آن با هدفون موجود در گجت واقعیت مجازی Rift شباهت بسیار زیادی دارد.تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

احتمالا سامسونگ این محصول را همراه با کنترلرهای حرکتی مایکروسافت عرضه کند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

شرکت های مختلف قرار است هدست های واقعیت ترکیبی خود - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را از اواخر همین ماه و همراه با بروزرسانی «Fall Creators» ویندوز 10 عرضه کنند.

گفتنی است هدست های ایسر با قیمت 299 دلار، اچ پی همراه با کنترلر حرکتی 450 دلار و گجت های های دل و لنوو با قیمت 349 دلار عرضه خواهند شد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

ایسوس هم قرار  است هدست چند ضلعی منحصربفرد خود را در بهار سال آینده عرضه کند. از آنجایی که به نظر می رسد سامسونگ این دستگاه را آماده کرده، ممکن است این شرکت نیز به زودی از آن رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone