🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41414.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

درخشش بازی های ایرانی؛ بهترین عناوین موبایل که در تابستان امسال منتشر شدند

با وجود اینکه وضعیت بازی های پلتفرم های خانگی در تابستان همیشه بد بوده و بازیکن ها معمولا به انجام عناوین به جا مانده از ماه ها یا حتی سال های پیش مشغول می شوند ...

با وجود اینکه وضعیت بازی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های پلتفرم های خانگی در تابستان همیشه بد بوده و بازیکن ها معمولا به انجام عناوین به جا مانده از ماه ها یا - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - حتی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سال های پیش مشغول می شوند اما برای اسمارت فون ها قضیه کاملا متفاوت است و دارندگان تلفن های هوشمند با اپلیکیشن گوناگون حسابی می توانند خودشان را سرگرم کنند.

به خصوص امسال که نه فقط سازندگان خارجی بلکه ایرانی ها هم سنگ تمام گذاشتند. اگر تابستان 95 تنها بازی ایرانی قابل قبولی که انتشار یافت 41148 و با ارفاق دلاور بود ولی امسال شاهد - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عرضه سه تا از بهترین بازی های داخلی تلفن های هوشمند بودیم که وجود یکی شان به تنهایی کفایت می کرد تا به صنعت بازی ایران بیش از پیش امیدوار شویم.

از آن طرف عناوین خارجی هم وضعیت بهتری داشتند و از همین الان خیلی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از عناوین عرضه شده طی این سه ماه شانس - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - زیادی برای دریافت جایزه «بهترین بازی موبایل 2017» را دارند. البته اگر بخواهیم جزیی تر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نگاه کنیم و مقایسه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ای بین iOS  و اندروید انجام دهیم متوجه می شویم که iOS یکی از بهترین سه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ماهه های خود را پشت سر گذاشته است.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

با وجود اینکه همیشه این سیستم عامل مزیت هایی نسبت به اندروید داشته و عناوین معروف معمولا به صورت انحصار زمانی یا کاملا انحصاری برای iOS عرضه می شوند ولی به علت گسترش صنعت گیم موبایل و در نتیجه افزایش تعداد بازی ها این قضیه بیشتر به چشم می آید.

خیلی از توسعه دهندگان پیش از آنکه بازی هایشان را به صورت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کامل منتشر کنند، نسخه ای از آن را به صورت محدود به دست کاربران بعضی منطقه ها فرستاده و نکته اینجاست که این نسخه هم بیشتر مواقع مختص آی دیوایس ها است؛ بارزترین مثالش را - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می توانیم ساخته جدید سازندگان کلش رویال یا ورژن اولیه Modern - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Combat Versus بزنیم.

بیش از این حرف هایمان را طولانی نمی کنیم. بنابراین اگر دوست دارید با بهترین - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بازی هایی که طی سه ماه گذشته عرضه شده - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اند آشنا شوید، مطلب پیش رو را - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از دست نداده و تا پایان با همراه باشید. برای مشاهده بهترین بازی های بهار 96 به اینجا مراجعه کنید.

15 - Retroshifter

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Murdercloud Studios
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

سبک Runner برای مدت ها در اغما فرو - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رفته بود - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و هر از چندگاهی با بعضی بازی ها به هوش می آمد ولی تابستان امسال قضیه کاملا متفاوت بود. بازیکن ها با نسخه جدید Sonic توانستند به واسطه مسابقات آنلاین، یک تجربه متفاوت از این سبک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را بچشند، «بدو دهقان بدو» نشان داد که سازندگان ایرانی هم حرف های زیادی بین بقیه توسعه دهندگان بازی های رانر یا همان دونده دارند و با «Retroshifter» متوجه شدیم که خلاقیت در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اینگونه عناوین همچنان نمرده است.

وجه تمایز Retroshifter نسبت به بقیه عناوین رانر رکوردی، وجود چهار در رنگی مختلف است که برای رد شدن از آن ها باید رنگ شخصیت اصلی را [به کمک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ضربه زدن روی بخش چپ صفحه] متناسب با این درها کنید. این ایده شاید بی شباهت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به عنوان معروف Chameleon Run نباشد ولی توسعه دهنده با تغییرات درست روی آن توانسته عنوانش را از کلیشه ها جدا کند.

14 - Linelight

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

  • ناشر: BT Productions
  • قیمت: 1.99 دلار
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

Linelight را ماه پیش معرفی کردیم و خوشبختانه به تازگی فهمیدیم که بازی توانسته راهش - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را به اندروید هم باز کند؛ چه می شود اگر یک بازی ویدیویی در مینیمال ترین حالت خود باشد؟ سوالی که Linelight با گیم پلی ساده خود می خواهد جواب دهد و نکته مهم، ارائه یک تجربه سرگرم کننده با وجود ایده های قدیمی است. در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هر مرحله کنترل یک جسم رنگی را داشته و حالا با عبور آن از بین سیم های مختلف باید سعی کنید - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تا او را به خط پایان برسید.

از معماها بگیرید تا موسیقی و گرافیک همه به هوشمندانه ترین حالت ممکن طراحی شده اند. - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - چگونگی حرکت نور بین سیم ها باعث شده تا بازی نسبت به عناوین مشابه کاملا متفاوت به نظر برسد و از آن - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - طرف هر چه قدر بیشتر پیش بروید پازل ها تنوع بیشتری پیدا می کنند. ترکیب - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این المان با گرافیک ساده و موسیقی آرامش بخش باعث شده تا Linelight یکی از آرامش بخش ترین عناوین - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - معمایی اسمارت فون ها لقب بگیرد.

13 - OPUS: Rocket of Whisper

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Sigono Inc
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

اگر در سه ماهه قبلی بازیکن ها با بازی های ماجراجویی To the Moon و Old Man's Journey خودشان را در یک سفر احساسی پیدا کردند، حالا نوبت به OPUS: Rocket of Whisper رسیده تا با داستان زیبایش نشان دهد که برای داشتن یک تجربه فراموش نشدنی و احساسی، سبک «ماجراجویی» همیشه از بهترین انتخاب های ممکن است. OPUS: Rocket of Whisper که دومین قسمت از مجموعه OPUS به حساب می آید داستانی آخرالزمانی را روایت می کند.

البته در اینجا از زامبی ها خبری - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نبوده و نقش دو بازمانده را دارید که می خواهند برای زنده ماندن راکتی بسازند. OPUS: Rocket of Whisper به خاطر داستان استثنایی و موسیقی جذاب خود مورد ستایش بازیکن های زیادی قرار گرفت. بنابراین اگر می خواهید - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در دل یک ماجراجویی دیگر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - غرق شوید، پیشنهاد می کنیم ساخته استودیوی Sigono که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خیلی هم طولانی نیست را از دست ندهید.

12 - بدو دهقان بدو

  • ناشر: تی تو تم
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: اندروید
  • بازی آفلاین است

حکایت «بدو دهقان بدو» به نوعی مشابه جمله معروف «در آسمان ها دنبالش می گشتیم در زمین پیدایش کردیم» است. تا مدت ها به جستجوی عنوانی متفاوتی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از سبک رانر در مارکت های خارجی بودیم و به نتیجه نرسیدیم. چون جای اشتباهی را می گشتیم و اپلیکیشنی که می خواستیم همین نزدیکی ها بود؛ ساخته تی تو تم بهترین بازی این - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سبک، نه فقط بین بازی های - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ایرانی بلکه حتی خارجی ها، است.

بازی داستان - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ریزعلی خواجوی، معروف به دهقان فداکار، را روایت می کند. همان شخصیت دوست داشتنی کتاب های فارسی دبستان را می - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - گوییم که توانست با آتش زدن لباس خود مانع برخورد یک قطار با کوه شود. حالا شما اینجا نقش ریزعلی را داشته و باید به کمک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - قاطر وی، پا به پای قطار پیش بیابید. بنابراین قاطر خودش حرکت کرده و حالا باید با پرش های به موقع مراقب باشید تا به موانع برخورد نکنید.

البته در اینجا توسعه دهنده با استفاده از ایده مشعل و آزادی عمل هنگام حرکت توانسته جذابیت ساخته اش را افزایش - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دهد. مشعل حکم همان سیستم سلامتی را داشته و اگر خاموش شود خواهید باخت. همچنین برای اینکه بتوانید رکورد بهتری را از خود به جای بگذارید، می توانید با ریزعلی را آزادانه به سمت چپ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یا راست بروید. ترکیب تمام این المان ها با یک گرافیک زیبا - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - باعث شده تا بدو دهقان بدو یکی از بهترین بازی های ایرانی لقب بگیرد.

11 - KAMI 2

واقعا از اینکه بعضی ها همچنان KAMI 2 را انجام نداده اند تعجب می کنیم. استودیوی Simple Machine توانسته روی زیبای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - «اعتیاد» را با عنوانش به نمایش بگذارد. همانند قسمت نخست، KAMI 2 به طرز عجیبی سرگرم کننده بوده و مخاطبین را معتاد خود می کند. به گونه ای که با وجود ذات چالش برانگیز معماها ترغیب می - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شوید تا هر جایی که هستید تلفن های هوشمندتان را بیرون آورده و وقت آزادی که دارید را با کاغذ رنگی ها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بگذرانید.

مکانیزم های گیم پلی تغییرات چندانی نسبت به گذشته نداشته اند. در KAMI 2 هم با کاغذ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رنگی ها سر و کار داشته و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هنگامی مرحله ها به اتمام می رسند که تمام پس زمینه یک رنگ باشد؛ محیط به چندین کاغذ رنگی مختلف تقسیم شده است. حالا اگر با یک رنگ متفاوت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - روی یکی از این کاغذها کلیک کنید، کاغذ رنگی تا جایی که راهش آزاد باشد تمام آن قسمت را رنگی می کند. بخش سخت ماجرا هم آنجاست که تعداد حرکت ها محدود هستند.

10 - Another Lost Phone: Laura's Story

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Plug In Digital
  • قیمت: 2.99 دلار
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

بازی های ویدیویی معمولا ماجراجویی هایی را برای مخاطبین به وجود می آورند که ناممکن بوده - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یا تاکنون نمونه اش را از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نزدیک مشاهده نکرده اید و هدف بازی های سبک Text Based آن است که با انتخاب های فراوان این ماجراجویی را ملموس تر از همیشه کنند. در واقع این گونه عناوین جای پرداخت به یک گیم پلی اکشن، دیالوگ هایی را نشان داده و شما باید با انتخاب بین آن ها سرنوشت یک انسان، قوم یا ملت را رقم بزنید.

A Normal Lost Phone یکی از همین عناوین بود که سال پیش به انتشار رسید و در همین هفته گذشته شاهد عرضه ادامه مستقل آن به اسم Another Lost Phone: Laura's Story بودیم. همانند بقیه بازی های این سبک، در این عنوان هم موبایل شخصیتی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به نام لورا به دستان تان افتاده و اکنون باید با رفتن به اپلیکیشن ها، پیام ها و گالری تلفن او از سرنوشتش سر در بیارید؛ او به چه دلیل موبایلش را گم کرده است؟

9 - Titanfall: Assault

  • ناشر: NEXON M
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آنلاین است

Titanfall: - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Assault یکی از عجیب ترین پروسه های توسعه را تجربه نمود. بعد از لغو ساخت Titanfall: Frontline و اعلام اینکه Assault شباهت های زیادی به آن دارد، بازیکن ها تقریبا امید خود را نسبت به بازی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از دست دادند. جدا از اینکه بازخوردهای اولیه نسبت به ورژن بتا ساخته NEXON هم خیلی خوب نبودند و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بعضی ها آن را یک کلون صرفا سرگرم کننده از کلش رویال به حساب می آوردند.

اما نسخه نهایی با تمام انتقاداتی که شنیدیم کاملا فرق داشت. بازی چیزی فراتر از یک کلون بود و راهش هم جدا از ساخته محبوب سوپرسل به حساب می آمد. در اینجا بیش از حمله می توانید کارت های خود را بین سربازان یا ربات ها انتخاب نموده و سپس طی جنگ های تن به تن و همزمان به رقابت با بقیه بازیکن ها بپردازید. هدف شما این است تا سه نقطه از نقشه که مشخص شده را به دست آورید یا منطقه اصلی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رقیب را نابود کنید.

8 - Data Wing

  • ناشر: Dan Vogt
  • قیمت: رایگان
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

شاید تعجب کنید ولی Data Wing بهترین بازی ریسینگ 2017 تا اینجا است. Dan Vogt با ساخته خود یک تنه توانست کمبود عناوین ریسینگ امسال را جبران کند و نقش مرهمی را برای علاقه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مندان به این سبک ایفا نماید. در این عنوان شخصیت داستان که یک «داده کامپیوتری» است خودش حرکت کرده - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و تنها با نگه داشتن انگشت تان روی قسمت چپ یا - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - راست صفحه لمسی قابلیت تغییر جهت او را دارید.

اما نکته جالب این بخش، افزایش سرعت داده با نزدیک شدن به دیوار است.در قسمت پایینی داده یک نور آتش مانند وجود دارد و وقتی که از این بخش به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دیوارها نزدیک می شوید سرعت کاراکتر اصلی افزایش می یابد. Data Wing یکی از متفاوت بازی های ریسینگ موبایل بوده و با سرعت بالای گیم پلی خود - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - موفق شده تا یک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تجربه سریع و فراموش نشدنی را به بازیکن هدیه بدهد.

7 - لایو تی وی تایکون - Live TV Tycoon

  • ناشر: استودیو سورنا
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: اندروید
  • بازی آفلاین است

هماگونه که در نقد «لایو تی وی تایکون» گفتیم، ساخته گرین گیمز یک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - قدم رو به جلو برای سبک Idle Games به حساب می آید. آن هم به یک علت مهم؛ پیچیدگی بیشتر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - گیم پلی. بازی های Idle Games خیلی ساده هستند و  نکته مهم در Live TV Tycoon اینجاست که توسعه دهنده با برداشتن بعضی محدودیت ها توانسته به مهمترین هدف اینگونه عناوین یعنی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پاداش های فراوان برای بازیکن ها برسد.

در بازی نقش یک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مدیر شبکه تلویزیونی را داشته - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و حالا باید با برنامه های متنوع - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سعی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کنید تا مخاطبین بیشتری را پای شبکه خود بکشانید. اما چگونه؟ می توانید - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - محتویاتی که می - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خواهید را خریداری کرده یا حتی آن ها را با توجه به سلیقه خودتان بسازید. اگر دوست دارید بدانید که مدیر شبکه های تلویزیونی با چه چالش هایی رو به رو می شود، این عنوان جذاب را از دست ندهید.

6 - پسرخوانده

  • ناشر: پاییزان
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: اندروید
  • بازی آنلاین است

خوب رسیدیم به بهترین بازی نیمه ابتدایی سال 96 از دید کاربران کافه بازار، مقامی که البته خیلی هم دور از انتظار نبود. با وجود اینکه لایو تی وی تایکون یکی از برترین عناوین سبک Idle Games است اما نهایت و بعد از کلنجارهای فراوان تصمیم گرفتیم تا رتبه ششم بهترین های تابستان امسال را به «پسرخوانده» بدهیم. «پاییزان» با پسرخوانده توانسته - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یک آزمون سخت را با موفقیت پشت سر بگذارد.

اگر بخواهیم بازی های مشابه پسرخوانده را به دو بخش «ارتقا نیروها» و «جنگ با دشمنان» تقسیم کنیم میبینیم که بخش زیادی از پیروزی های شما به دوش قسمت ابتدایی خواهد بود. اما پسرخوانده اینگونه نیست و استراتژی های شما هنگام نبرد نقش خیلی مهمی روی پیروزی هایتان ایفا می کنند. در این عنوان شما کنترل یک خانواده مافیایی را به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عهده دارید و باید به بقیه نشان دهید که رییس کیست.

پیش از حمله به بقیه بازیکن ها، از بین کارت هایتان - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که همان شخصیت ها هستند - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - توانید سه عدد را انتخاب کنید. هر کاراکتر دارای قدرت های خاص خودش است که هنگام مبارزات باید از آن ها کمک بگیرید. البته در اینجا مراقب نوار انرژی خود هم - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - باشید، هر قدرت دارای مقداری انرژی بوده و استفاده از قابلیت ها باعث می شود تا نوار انرژی تان کاهش یابد. بنابراین مجبورید با دقت فراوان قدرت ها را - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - انتخاب نمایید.

5 - Cat Quest

  • ناشر: The Gentlebros
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

اگر Horn توانست جای خالی Infinity Blade را روی دیوایس های اندرویدی پر کند، Cat Quest به نوعی همین وظیفه را برای بازی معروف Bastion به عهدهمی گیرد. در ساخته استودیوی The Gentlebros شما نقش یک گربه را داشته و حالا باید با تاریکی ها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بجنگید. جدا - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از وجود ماموریت های فراوان و المان های نقش آفرینی، شاید جذاب ترین بخش Cat Quest را بتوانیم محیط بزرگ آن بنامیم. آزادانه می توانید هر جایی بروید و با دشمنان گوناگونی بجنگید. Cat Quest نه تنها یکی از بهترین های امسال است بلکه از مفرح ترین بازی های اسمارت فون ها هم به شمار می رود.

4 - Shadow Fight 3

  • ناشر: Nekki
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آنلاین است

Shadow Fight 3 همچنان در مرحله Soft - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Launch [عرضه محدود برای بعضی منطقه ها] به سر می برد اما این مسئله باعث نشده تا بازی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را میان بهترین های تابستان قرار ندهیم. در بررسی نسخه بتا بازی تمام - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - حرف هایمان را زدیم ولی برای کسانی که نمی دادند بد نیست بگوییم در نسخه سوم توسعه دهنده از گرافیک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دو بعدی فاصله گرفته و حالا با عنوانی سه بعدی رو به رو هستیم. همچنین برخلاف گذشته برای طراحی محیط ها و کاراکترها رنگ های بیشتری استفاده شده و رنگ مشکی نقش کمتری دارد.

3 - Iron Marines

تاکنون شده هنگام تجربه یک بازی موبایل به ساعت نگاه کنید و ببینید عقربه های ساعت بیشتر از آنکه فکر کنید به دنبال هم دویده اند؟ Kingdom Rush از آن دسته عناوینی بود که هنگام انجامش این اتفاق برای تان - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رقم می خورد و Ironhide Game با ساخته بعدی خود یعنی Ironhide Game - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - توانست این تراژدی را تکرار کند؛ بعد از دو سال فعالیت بی وقفه سرانجام استودیوی Ironhide Game نتیجه زحمت هایش را دید. در این عنوانی استراتژی که شباهت زیادی به بازی معروف استارکرفت دارد باید با سربازان خود از انسان ها در برابر هجوم فضایی ها محافظت کنید.

2 - The Witness

  • ناشر: Thekla, inc
  • قیمت: 9.99 دلار
  • پلتفرم: iOS
  • بازی آفلاین است

عرضه The Witness در کنار رونمایی از نسخه iOS عنوان معروف اینساید باعث شد تا این سیستم عامل بیش از پیش بازیکن ها را ترغیب به داشتن یک آی دیوایس نماید. ویتنس که عنوانی معمایی/ماجراجویی است سال گذشته برای پلتفرم های خانگی عرضه شد و توانست در پایان 2016 جایزه های فراوانی را برای سازنده خود به ارمغان بیاورد. بازی بیانگر ماجراجویی شخصیتی بی نام در یک جزیره زیبا است که می خواهد پرده از رازهای موجود بردارد.  بنابراین حالا باید به جستجو در جزیره پرداخته و با حل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - معماهای گوناگون - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - او را یک قدم به هدفش نزدیک کنید.

1 - Morphite

  • ناشر: Crescent - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Moon Games
  • قیمت: 7.99 دلار
  • پلتفرم: iOS
  • بازی آفلاین است

اگر Iron Marines با الهام از استارکرافت توانست به موفقیت برسد، Morphite - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به واسطه شباهت های با No Man's Sky موفق شد یک تجربه کاملا متفاوت را روی تلفن های هوشمند به وجود بیاورد. از همان ابتدای معرفی، خیلی از بازیکن ها Morphite را با No Man's Sky مقایسه می کردند. هر دو بازی دارای کانسپت مشابهی بوده و در Morphite - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هم به جهانی عظیم قدم می گذارید که می توانید به جستجو پرداخته - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و اطلاعات بیشتری از سیاره ها به دست بیاورید.

اما برخلاف No Man's Sky که ترکیب محیط های خیلی بزرگ و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - فعالیت های کم باعث می - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شد - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - زود خسته شوید ولی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در Morphite کارهای مختلفی برای انجام وجود دارد و جالب اینجاست بازی خطی تر است. المانی که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - وجودش به همراه ابزارهای فراوان برای کاوش محیط، گرافیک جالب و گونه های مختلف حیوانات یا گیاهان موجب گشته تا نه تنها Morphite از جذاب ترین های - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - موبایل باشد بلکه از مهمترین شانس ها برای بهترین بازی موبایل 2017 به حساب بیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone