🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19916.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل اولین فروشگاه شناور خود را در سنگاپور افتتاح می‌کند

اپل در آینده نزدیک سومین فروشگاه خود را در سنگاپور افتتاح می‌کند. این فروشگاه طراحی منحصر به فردی دارد و روی آب قرار می‌گیرد. این غول فناوری آمریکایی در بیانیه‌ای از باز کردن این فروشگاه ...

اپل در آینده نزدیک سومین فروشگاه خود را در سنگاپور افتتاح می‌کند. این فروشگاه طراحی منحصر به فردی دارد و روی آب قرار می‌گیرد.

این غول فناوری آمریکایی در بیانیه‌ای از باز کردن این فروشگاه در آینده نزدیک در «مارینا بی سندز» یا MBS خبر داده، اما - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان - تاریخ دقیقی برای آن اعلام نکرده است. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان - این فروشگاه طراحی کروی خواهد داشت و اولین فروشگاه این شرکت در جهان خواهند بود که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان - روی آب قرار می‌گیرد. در فاصله سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان - محل در اختیار «آوالون» قرار داشت.

سخنگوی اپل درباره این فروشگاه اعلام کرده:

«فروشگاه MBS اپل در آینده نزدیک به سنگاپور می‌آید - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان - و تبدیل به اولین فروشگاه این شرکت می‌شود که روی آب قرار می‌گیرد. مانند تمام فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان، فروشگاه مارینا بی سندز نیز بهترین محصولات را در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بی‌صبرانه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان - منتظر ملاقات با شما هستیم.»

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان

اپل نزدیک به یکسال پیش فروشگاه خود در فرودگاه چانگی را افتتاح کرد تا تبدیل به دومین فروشگاه این کمپانی در سنگاپور شود. این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان - غول فناوری آمریکایی اولین فروشگاه خود در سنگاپور و جنوب شرق آسیا را در سال ۲۰۱۷ در «نایتسبریج» افتتاح کرد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان

مدیرعامل اپل، تیم کوک اواخر سال گذشته میلادی در بازدید از سنگاپور به باز کردن سومین فروشگاه این کمپانی در این کشور اشاره کرد که علت آن، تعداد بالای مشتریان در فروشگاه‌های دیگر عنوان شد. با وجود چنین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان - گفته‌ای، به علت شیوع کرونا بسیاری از فروشگاه‌ها در این کشور خلوت هستند و این ویروس ضربه سنگینی به این بخش و همچنین صنعت توریسم زده است.

میزان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان - خرده‌فروشی در ماه ژوئن کاهش ۲۷.۸ درصدی را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان - نسبت به سال گذشته میلادی تجربه کرده و نزدیک به ۲۲۰۰ توریست در همین ماه از سنگاپور بازدید کرده‌اند، در حالی که این آمار در سال گذشته میلادی به ۱.۶ میلیون نفر رسیده بود.

در حالی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان - که این فروشگاه جدید در منطقه خاصی قرار گرفته، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گرگان استان گلستان - انتظار نمی‌رود در شرایط کنونی باعث افزایش فروش محصولات اپل در این کشور شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone