🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42171.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نونهالان پرفالوئر در اینستاگرام «سفیر فرهنگی» می‌شوند

مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از انتخاب ۴۰۰۰ سفیر فرهنگی نونهال تا پایان سال خبر داد و اعلام نمود که آغاز فرهنگ‌سازی از کودکی در اولویت‌های اصلی این نهاد جای دارد. وی ...

مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از انتخاب ۴۰۰۰ سفیر فرهنگی نونهال تا پایان سال خبر داد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و اعلام نمود که آغاز فرهنگ‌سازی از کودکی در اولویت‌های اصلی این نهاد جای دارد. وی یکی از راهکارهای پرثمر در فرهنگ‌سازی را ارزش آفرینی حرفه‌ها و مشاغل از طریق فضای مجازی دانست.

بی نظیر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - جلالی با - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اشاره به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اینکه اخیرا طرح «سفیران نونهال فرهنگ تلاش و سخت کوشی» را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کلید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - زده‌ توضیح داد:

فرزندان ما باید بدانند به همه مشاغل نیاز است

«این طرح از فضای مجازی و شبکه‌هایی چون اینستاگرام شروع شد؛ کودکانی که دنبال کننده‌های فراوانی داشتند انتخاب شدند و حکم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سفیر فرهنگی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دریافت کردند. این کودکان لباس کشاورز، نانوا، خلبان،‌ پارکبان، همیار پلیس و... را به تن کرده و تصویر خود را در فضای مجازی به همراه شرح آن شغل منتشر می‌کنند. می‌خواهیم کاری کنیم که دیگر فرزند هیچ کارگری در مدرسه وقتی شغل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پدرش را سوال می‌کنند خجالت نکشد. فرزندان ما باید بدانند به همه مشاغل نیاز است و همه آنها ارزشمند هستند.»

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

وی با بیان اینکه طرح سفیران فرهنگی، چندمرحله‌ای است عنوان کرد که از ادارات خواسته تا هر استان ۱۰۰ سفیر نونهال فرهنگی ۲ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تا ۱۲ ساله را معرفی کند. جلالی پیش بینی می‌کند تا پایان امسال ۴۰۰۰ سفیر فرهنگی نونهال داشته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - باشیم که می‌توانند نخبه، ورزشکار، فرزند کارگر یا کارفرما و مانند آن باشند.

در راستای صحبت‌های اخیر وزیر ارتباطات مبنی بر لزوم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ایجاد بستری امن برای استفاده کودکان از اینترنت، این طرح می‌تواند بخشی از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فضای مجازی را به فعالیت‌های مطمئن اختصاص داده و به فرهنگ‌سازی استفاده مفید از فضای مجازی کمک شایانی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone