🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23526.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کمپین مشترک اسنپ و انجمن اتیسم ایران: اتیسم، دنیای متفاوت من

«اسنپ» با هدف اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه در مورد اختلال اتیسم با «انجمن اتیسم ایران» کمپینی با شعار «اتیسم، دنیای متفاوت من» راه اندازی کرده است. اسنپ با ارسال یک بیانیه خبری ضمن اعلام آغاز ...

«اسنپ» با هدف اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه در مورد اختلال اتیسم با «انجمن اتیسم ایران» کمپینی با شعار «اتیسم، دنیای متفاوت من» راه اندازی کرده است.

اسنپ با ارسال یک بیانیه خبری ضمن اعلام آغاز این همکاری، توضیح داد که به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرودشت استان فارس - عنوان پلتفرم ارتباط‌دهنده بین مسافر و راننده همواره دغدغه شکل‌گیری تعامل صحیح بین کاربرانش را دارد. از همین رو در همکاری با انجمن اتیسم می‌کوشد به کمرنگ‌‌سازی و حذف سو برداشت‌های ارتباطی این جامعه کمک کند.

اسنپ درباه بیماری اتیسم توضیح می‌دهد که این یک اختلال رشدی عصبی با علایم روان‌شناختی است که - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرودشت استان فارس - در سه سال اول زندگی بروز می‌کند. این اختلال - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرودشت استان فارس - بر رشد طبیعی مغز، پردازش اطلاعات مغزی و در نتیجه عملکرد آن در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرودشت استان فارس - حوزه‌های تعاملات اجتماعی، مهارت‌های ارتباطی و شناختی تاثیر می‌گذارد. شاخصه اصلی اتیسم نقص در ارتباط، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرودشت استان فارس - تعاملات اجتماعی و بروز رفتارهای کلیشه‌ای، علایق و فعالیت‌های تکراری و محدود است.

در حقیقت اتیسم بر درک افراد از دنیا و تعامل با دیگران اثر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرودشت استان فارس - می‌گذارد. افراد دارای اتیسم، دنیا را متفاوت از بقیه می‌بینند، می‌شنوند و حس می‌کنند. اسنپ تاکید دارد که اتیسم یک بیماری نیست و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرودشت استان فارس - درمان قطعی و دارویی نیز ندارد، اما با توانبخشی فرد دارای اتیسم می‌تواند مهارت کسب کرده و زندگی مستقلی داشته باشد. اختلال اتیسم علت واحدی ندارد و دلیل قطعی آن هم تا به امروز مشخص نشده اما پژوهشگران معتقدند که احتمالا چندین ژن و ترکیب آن با عوامل محیطی می‌تواند در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرودشت استان فارس - ایجاد اتیسم دخیل باشد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرودشت استان فارس

اینطور که اسنپ اعلام کرده است چالش حمل‌و‌نقل برای کسانی که مبتلا به اتیسم هستند - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرودشت استان فارس - یک مسئله اساسی است. افراد معدودی از این جامعه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرودشت استان فارس - قادر به رانندگی هستند و در حال حاضر بسیاری از افراد مبتلا به اتیسم برای جابه‌‌جایی و حمل‌و‌نقل به مراقبان خود وابسته هستند. بنابر اعلام خانواده‌های این افراد، سیستم حمل‌و‌نقل عمومی نیز به دلیل مشکلات بسیار جوابگوی نیازهای آنان نیست.
اسنپ باور دارد افزایش آگاهی عمومی و آموزش رانندگان می‌تواند - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرودشت استان فارس - به حل معضل حمل‌و‌نقل این افراد کمک به‌سزایی داشته باشد. با انجام راهکارهای ساده‌ای مانند کم کردن صدای محیط که شامل کم یا قطع کردن آهنگ داخل ماشین هم می‌شود گام موثری در افزایش کیفیت سفرهای افراد دارای اتیسم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرودشت استان فارس - برداشت.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتیسم می‌توانید به انجمن اتیسم ایران و یا کانال‌های اطلاع‌رسانی اسنپ مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone