🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23543.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: بخش عمده گردش مالی ۲۶۰۰ میلیارد تومانی ارزش افزوده نادرست است

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد اقتصاد ناسالم سرویس ارزش افزوده سالانه به ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد و وزارت ارتباطات در مبارزه با آن جدی است. به گفته ...

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد اقتصاد ناسالم سرویس ارزش افزوده سالانه به ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد و وزارت ارتباطات در مبارزه با آن جدی است. به گفته جهرمی برخورد با «وس» از ۲ سال قبل آغاز شده و گزارش‌های چند ماه اول امسال نشان دهنده کاهش ۲۵ درصدی بازار خدمات ارزش افزوده نسبت به سال گذشته است.

آذری جهرمی معتقد است که سرویس ارزش افزوده یا همان وس در یک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - گروه نهفته نیست و قطعاً پایان دادن به اقتصاد و گردش مالی ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی سالانه این بخش که عمده‌ای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - آن نادرست است، حتماً جوانبی درپی دارد. او در مصاحبه‌ای با روزنامه دولت گفته است:

«این پول، غیرشفاف است - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - ممکن است در جاهای ناصواب و حتی در برخی موضوعات سیاسی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - هم مورد استفاده قرار بگیرد. که ممکن است انتخابات هم یکی از آن‌ها باشد. طبیعتاً در یک فرآیند باید - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - به این مسأله پایان داده شود. دو سال است که تلاش می‌کنیم جلوی کلاهبرداری‌ها و تخلفات این فرآیند را بگیریم. در همین مسیر، گزارش‌های چند ماهه اول سال ۹۸ نشان می‌دهد اندازه بازار خدمات ارزش افزوده نسبت به سال گذشته، ۲۵ درصد کاهش یافته است، اما هنوز این بازار بسیار غیرشفاف است.»

جهرمی‌ در ادامه گفته است که هر جریان سیاسی و هر حمله‌ای که باشد، چندان برای او قابل توجه نیست و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - در ادامه راه نتایج اقدامات خود را به مردم اطلاع خواهد داد: «ما این تبعات را به جان خریدیم. در یک فرآیند مدبرانه این مسأله را حل می‌کنیم. جزء به جزء اقدامات خود را نیز به اطلاع مردم می‌رسانیم. بر سر این موضوع کوتاه نمی‌آییم و تعارف هم نداریم. حالا هرچه دل شان می‌خواهد، بگویند.»

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل

وزیر ارتباطات در مورد همکاری این وزارتخانه با قوه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - قضائیه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - برای برخورد با اقتصاد ناسالم و غیرشفاف، عنوان کرد که این همکاری از قبل وجود داشته - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - و در آینده نیز ادامه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - خواهد داشت. به گفته جهرمی سال گذشته پرونده و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - کلاهبرداری آشکار ۳۳ میلیارد تومانی به قوه قضائیه فرستاده و پول آن را به مردم بازگردانده شد:

«در مرحله بازپرسی، پرونده به ضابط قوه قضائیه که وزارت اطلاعات بود، ارجاع شد و آنان هم عده‌ای را دستگیر کردند و به افرادی رسیدند. البته اطلاعی ندارم ادامه این پرونده به کجا رسید. پرونده دیگری هم درباره شرکتی بود که به قوه قضائیه ارائه شد. در گزارش اولیه تخلفات - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - این شرکت بالغ بر ۵۰۰ اپلیکیشن در پرونده مطرح - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - بود، اما در بازداشت و بازجویی از آن فرد مشخص شد که بیش از هزار اپلیکیشن بوده است. ظاهر افرادی که در این شرکت بودند، همه مذهبی بودند. بعد که پلیس بررسی کرد و گزارشی به ما ارائه داد، مشخص شد گروهی که ظاهر مذهبی به خود گرفته بودند و در این زمینه ادعای زیادی هم داشتند، متأسفانه نرم‌افزارهایی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - با تبلیغات پورنوگرافی داشتند تا از این طریق این بازار را جذب کنند.»

به گفته جهرمی دستگاه قضایی در این زمینه همکاری‌های لازم را دارد و دو پرونده اخیر هم  یکی از طریق پلیس و دیگری به صورت مستقیم به دستگاه قضایی ارسال شده است که در مورد آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شرمین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوبید؟ سایت ***** کولر گازی پاکشوما MPF 18CH شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone