🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23546.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ادعای مایکروسافت: حمله هکرهای ایرانی به کمپین انتخاباتی 2020 آمریکا

رسانه های ایالات متحده ادعا کرده اند که گروهی از هکرهای ایرانی در پی رخنه به ایمیل های مرتبط با یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده بوده اند. مایکروسافت در بلاگ خود از ...

رسانه های ایالات - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردبیل استان اردبیل - متحده ادعا کرده اند که گروهی از هکرهای ایرانی در پی رخنه به ایمیل های مرتبط با یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده بوده اند.

مایکروسافت در بلاگ خود از کاندیدایی که هدف هکرها بوده نامی نبرده اما گفته شده این گروه که «فسفر» - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردبیل استان اردبیل - نامیده می شوند در نفوذ به حساب های کاربری ناکام بوده اند. مدتی بعد CNBC گزارش کرده که کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ مورد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردبیل استان اردبیل - حمله ناموفق - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردبیل استان اردبیل - هکرها قرار گرفته. با این حال مدیر ارتباطات کمپین انتخاباتی ترامپ گفته که هیچ نشانه ای از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردبیل استان اردبیل - هدف قرار گرفته شدن زیر ساخت های کمپین مشاهده نشده است.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردبیل استان اردبیل

گفته می شود کمپین هدف قرار گرفته شده تنها یکی از چندین حساب کاربری بوده که هکرهای منتسب به ایران در بازه 30 روزه (از آگوست تا سپتامبر امسال به عبارتی حدود نیمه دوم تابستان جاری) در تلاش برای نفوذ به آن بوده اند. بر اساس ادعای مایکروسافت این گروه برای شناسایی 2700 ایمیل تلاش کرده اند و علیه 241 مورد، حمله انجام داده اند اما در نهایت موفق به نفود به 4 حساب کاربری شده اند. این کمپانی ساکن ردموند اعلام کرده که حساب های هدف، متعلق به کمپین ریاست جمهوری ایالات متحده، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردبیل استان اردبیل - مقامات فعلی و سابق دولت این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردبیل استان اردبیل - کشور، روزنامه نگاران پوشش دهنده اخبار سیاسی جهان و نیز ایرانیان شناخته شده مقیم خارج از کشور بوده است.

به گفته مایکروسافت، هکرها از ایمیل های ثانویه متصل به حساب های کاربری برای نفوذ استفاده کرده اند. علاوه بر این تلاش کرده اند شماره تلفن های مرتبط با کاربران - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردبیل استان اردبیل - را سرقت کنند و از طریق ریست کردن پسورد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردبیل استان اردبیل - یا قابلیت بازیابی ایمیل، کنترل حساب های هدف را در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اردبیل استان اردبیل - دست بگیرند. با این وجود حملات هکی از نظر فنی پیچیده نبوده اما با استفاده از مقدار زیادی اطلاعات شخصی مرتبط با هدف ها انجام شده است.

مایکروسافت به کاربران توصیه کرده برای جلوگیری از فاش شدن حساب کاربری، از روش های تأیید دو مرحله ای و به ویژه استفاده از از روش ایمن تر Microsoft Authenticator استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone