🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23523.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

یادداشت رییس سازمان فناوری اطلاعات: سختی‌های پول‌پاشی!

حاکمی را فرض کنید که خزانه‌ای پرپول دارد، توسعه را دوست دارد و البته در سرزمین‌اش مردمی هم هستند که دوست دارند تولیدکننده و صنعت‌گر شوند. به همین دلیل حاکم تصمیم می‌گیرد تا از کسانی ...

حاکمی را فرض کنید که خزانه‌ای پرپول دارد، توسعه را دوست دارد و البته در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی - سرزمین‌اش مردمی هم هستند که دوست دارند تولیدکننده و صنعت‌گر شوند. به همین دلیل حاکم تصمیم می‌گیرد تا از کسانی که می‌خواهند صنعتی ایجاد کنند حمایتی کند. به صورت نمادین در تصویر زیر کسانی که مشمول دریافت حمایت‌ها هستند با شکل بیضی نمایش داده شده است. اما هر سیاستی خطایی دارد و البته کسانی که حمایت‌ها را دریافت می‌کنند، در واقعیت آن گروه دایره‌ای هستند.

یعنی در هر سیاست حمایتی ۲ خطا وجود دارد:

  • خطای A: - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی - یعنی کسی که «باید حمایت را دریافت کند» نتواند به دلایلی دریافت کند.
  • خطای B: یعنی کسی که «نباید حمایت را دریافت کند» بتواند به هر دلیلی دریافت کند.

اگر حاکم سخت‌گیری کند (سیاست سخت‌گیری) خطای A افزایش می‌یابد ولی هم‌زمان خطای B کاهش پیدا می‌کند. اگر حاکم بگوید ساده بگیرید زیاد سخت‌گیری نکنید (سیاست سهل‌گیری)، احتمالا خطای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی - A کم می‌شود ولی متاسفانه خطای B هم افزایش می‌یابد.

وقتی خزانه پرپول باشد، حاکم هم دنبال محبوبیت، آنچه اتفاق می‌افتد ساده‌گیری است، یعنی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی - تقریبا هر کسی مستحق دریافت باشد، حمایت را دریافت می‌کند؛ ولی مشکل چیست؟ آن کسی هم که مستحق نیست در این بین با سندسازی و مدرک‌سازی آن را دریافت می‌کند. واقعیت آن است که اگر فساد اداری ریشه‌دار باشد همیشه خطای B قابل توجهی در سیاست وجود دارد!

حالا پرسش سیاست‌گذاری آن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی - است که کدام راه حل برای توسعه بهتر است: سیاست سخت‌گیری یا سهل‌گیری؟ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی - به عبارت دیگر برای ما کدام خطا فاجعه‌بارتر است: A یا B؟

سیاستمدار ممکن است چنین فکر کند:‌ «به هر حال توسعه خطا دارد، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی - به هر حال خطای B بدیهی است، مهم آن است که A کم شود!» و این همان فکری است که او را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی - به نابودی می‌کشاند!

خطای B فاجعه‌بار

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی

وقتی در جامعه‌ای B وجود داشته باشد، یعنی افراد کافی است بتوانند حمایتی را بدون آن که مستحق باشند دریافت کنند، در حقیقت به فعالان این پیام را می‌رسانند که لازم نیست فعالیت کنید، کافی است اسناد و مدارک - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی - تولید کنید!

در مدتی کوتاه چنان تعداد دریافت‌کنندگان غیرمستحق یا همان Bها افزایش می‌یابد که در حقیقت مساحت بیضی کوچک و کوچک‌تر می‌شود و مساحت دایره بزرگ و بزرگ‌تر! یعنی همانطور که در شکل آمده از وضعیت آغازین به سمت وضعیت نهایی حرکت می‌کند. به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی - این ترتیب در مدتی کوتاه تمامی حمایت‌ها به سمت افراد غیرمستحق سمت و سو داده می‌شود. ما با وضعیت روبه‌رو می‌شویم که اغلب افراد ترجیح می‌دهند تا بدون دردسر حمایت را دریافت کنند و ریسک خود را کاهش دهند. پس بر جمعیت بیکارهای سودجو افزوده می‌شود و از جمعیت صنعت‌گران نیازمند حمایت کاسته می‌شود.

سیاستی مانند مشاغل زودبازده در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی - دولت‌های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی - ۹ و ۱۰ یا سیاست توزیع کمک - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر محلات استان مرکزی - به صنعت خودرو در همین دولت، نمونه‌هایی از این طرز تفکر اشتباه است. سیاست‌گذار بیش از آن که نگران A باشد، باید نگران B باشد. در نظام اقتصادی نمونه‌ای از Bها دلال‌ها و رانت‌جوها هستند؛ تا وقتی با دلالی در اقتصاد یا با دریافت رانت و مجوز می‌شود پولدار شد؛ چرا افراد باید تولیدکننده باشند! تا وقتی می‌توان با انرژی ارزان، نفت و قیر و مواد معدنی، بدون دانش و تکنولوژی می‌شود پول‌دار شد چرا باید سراغ تکنولوژی رفت!

مهم‌ترین سیاست برای نوآور شدن اقتصاد، هیچ ربطی به نوآوری ندارد، بلکه کافی است هزینه سایر شیوه‌های پول ساختن را افزایش داد! در حوزه انرژی برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر سراغ سوبسید دادن به انرژی تجدیدپذیر نمی‌روند، بلکه کافی است هزینه انرژی فسیلی (مانند مالیات کربن) را افزایش داد!

برخلاف تصور پول‌پاشی یا گذاردن سیاست‌های حمایتی حتی با خزانه پرپول هم پیچیده است و هنر می‌خواهد!

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone