🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23530.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دهمین نمایشگاه کار شریف؛ جایی برای آینده شغلی جوانان ایرانی

دهمین نمایشگاه کار شریف از ۱۴ تا ۱۶ مهرماه در سالن استاد جباری دانشگاه شریف در حال برگزاری است و بیش از ۴۱ شرکت ایرانی در این نمایشگاه با ده‌ها موقعیت شغلی در آن شرکت کرده‌اند. ...

دهمین نمایشگاه کار شریف - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - از ۱۴ تا ۱۶ مهرماه در سالن استاد جباری دانشگاه شریف در حال برگزاری است و بیش از ۴۱ شرکت ایرانی در این نمایشگاه با ده‌ها موقعیت شغلی در آن شرکت کرده‌اند.

«مقداد ولایی» مدیرعامل جاب‌ویژن در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که امسال رسالت نمایشگاه بیشتر از همیشه به ثمر رسیده و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه صرفا نیامده‌اند تا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - یک رزومه بگیرند و بروند: «مشاوره شغلی در این نمایشگاه جاری است و مسئولین منابع انسانی شرکت‌ها در اینجا به شرکت‌کنندگان نمایشگاه مشاوره‌های شغلی می‌دهند و به آنها راهنمایی می‌کنند که چطور به استخدام در آیند.»

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان

ولایی تاکید دارد که در نمایشگاه کار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - شریف برای همه رشته‌های دانشگاهی اعم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - از مهندسی، حسابداری، فروش، گرافیک، روابط عمومی و غیره  موقعیت‌های شغلی وجود دارد و بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است. ولایی در پاسخ به این سوال که آیا بازدید زیاد این نمایشگاه مساوی با رشد نرخ بیکاری در کشور است یا خیر به دیجیاتو می‌گوید:

«هرچه قدر بازدیدکنندگان بیشتر می‌شود به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - این نتیجه می‌رسیم که این همه آدم یا به دنبال شغل هستند یا به دنبال تغییر شغل ولی از آنسو ما - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - می‌خواهیم این دغدغه را حل و فصل کنیم. از دید سازمانی اگر بگوییم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - اینست که سازمان‌ها بتوانند در یک مدت کوتاهی، با افراد ماهر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - خوبی روبرو شوند و همچنین ارتقای برندینگ کارفرمایی در بین نیروهای متخصص برای آنها به ارمغان می‌آورد.»

مدیرعامل جاب ویژن همچنین اذعان دارد که افراد در جستجوی کار می‌توانند با حضور در این نمایشگاه می‌توانند از بازار کار شرکت‌ها آگاهی پیدا کنند و بدانند که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - در آینده بازار کار دست چه چیزهایی است.

نمایشگاه کار شریف از ساعت ۹ تا ۱۶.۳۰ دایر است و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از استارتاپهای کوچک هستند تا شرکت‌های بزرگتری نظیر ایرانسل و توسن. در ادامه گزارش تصویری از این رویداد را با هم ببینیم:

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان

 

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان
قهرمانی از تیم منابع انسانی ایرانسل می‌گوید که در این شرکت سابقه‌کار افراد تا حدی برایشان مهم است ولی اینکه ملاک اصلی باشد خیر. او می‌گوید آنها همچنین می‌گوید مهارت‌های اجتماعی و آگاهی به زبان انگلیسی نیز از دیگر اهمیت‌های موارد استخدامی در ایرانسل است. این اپراتور تنها شرکت مخابراتی حاضر در نمایشگاه است که با بیش از صد موقعیت شغلی به نمایشگاه کار شریف آمده است.

 

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان

 

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان
در این نمایشگاه ورکشاپ‌های رایگانی توسط مدیران منابع انسانی شرکت‌ها نیز برای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - حضار برگزار می‌شود.

 

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان
شرکت توسن در این شرایط بد اقتصادی بازهم رشد داشته و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - توانسته در این روزها نرم افزار بانکی به پنج کشور صادر کند. توسن بیش از ۵۲ درصد از نیروهای استخدامی‌اش در سال گذشته را افراد بدون روزمه تشکیل داده‌اند. «محمد حسنی» سرپرست - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - جذب نیروی توسن همچنین می‌گوید که در توسن آنها به شایستگی افراد نگاه می‌کنند تا تحصیلات و رزومه. او همچنین می‌گوید نباید نگاه جنسیتی به استخدام داشت و توسن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - سعی می‌کند که نیروهای خود را آموزش دهد تا بتواند در پوزیشن شغلی خود قرار بگیرد.

 

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان

 

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان

 

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان
میترا از علی بابا می‌گوید که این شرکت خیلی به مدرک تکیه ندارد و به توانمندی و دانش تخصصی افراد نگاه می‌کند. او تاکید دارد علی بابا به دنبال - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - اینست که ببیند نیروها وقتی وارد تیم می‌شوند، بتوانند یک Value در تیم ایجاد کنند. میترا از علی بابا می‌گوید که این شرکت خیلی به مدرک تکیه ندارد و به توانمندی و دانش تخصصی افراد نگاه می‌کند. او تاکید دارد علی بابا به دنبال اینست که ببیند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - نیروها وقتی وارد تیم می‌شوند، بتوانند یک Value در تیم ایجاد کنند. میترا همچنین باور دارد که شرکت‌کنندگان امسال نمایشگاه از سال‌های گذشته پخته‌تر شده‌اند و فرهنگ اشتغال - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - و کاریابی در ایران ارتقا یافته است. علی بابا با سی فرصت شغلی وارد نمایشگاه شده است. تعداد نیروهای این شرکت در حال حاضر ۶۵۰ نفر است و آنها بعید نمی‌دانند که به هزار نفر هم برسند.

 

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان

 

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان

 

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان

 

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان
کاملیا قرقی از تیم استخدام - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - فنی در حصین تاکید دارد که سابقه‌کار در حصین تا حد زیادی مهم است چرا که اکثر پروژه‌های آنها عملیاتی هستند و آنها می‌خواهند یک نیروی جدید قسمتی از کار را بر عهده بگیرد اما از آنسو تاکید دارد که نداشتن سابقه‌کار باعث این نمی‌شود که فرد به کل از دایره استخدامی آنها حذف شود. او همچنین می‌گوید قطعا شانس فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های بهتر بالاتر است اما اینکه الزامی در مجموعه حصین برای استخدام نیروهای تحصیلکرده در دانشگاه‌های برتر باشد وجود ندارد.

 

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان

 

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان
«فاطمه حاجی‌زاده» مدیر توسعه کسب و کار نجوا می‌گوید سابقه‌کار برای تیم نجوا اهمیت چندانی ندارد ولی اینکه اکثر افراد این شرکت خودشان از دانشگاه شریف هستند، کمی تا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - قسمتی برایشان مدرک داشتن از دانشگاه‌های برتر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - و داشتن تحصیلات مناسب اهمیت دارد. او می‌گوید بیشتر مواردی که از نیروی جدید انتظار دارند در طی مصاحبه‌های شغلی شفافسازی می‌شود. این تیم با شش موقعیت شغلی در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - نمایشگاه حاضر شده است.

 

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone