🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23511.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شکایت یک توسعه دهنده از اپل به خاطر ویژگی ورود با اپل

قابلیت ورود به برنامه‌ها به وسیله اپل، یکی از جدیدترین ویژگی‌هایی بود که با iOS 13 در اختیار کاربران قرار گرفت. اما ظاهرا سازنده یکی از برنامه‌های اپ استور به نام «بلیکس»، از اپل به ...

قابلیت ورود به برنامه‌ها به وسیله - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشتپر استان گیلان - اپل، یکی از جدیدترین ویژگی‌هایی بود که با iOS 13 در اختیار کاربران قرار گرفت. اما ظاهرا سازنده یکی از برنامه‌های اپ استور به نام «بلیکس»، از اپل به دلیل تخطی کردن از یکی از پتنت‌های برنامه «بلو میل» که قابلیتی مشابه ورود با اپل را ارائه می‌دهد، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشتپر استان گیلان - به دادگاه شکایت کرده است.

ورود با اپل به کاربران اجازه می‌دهد بدون آشکار کردن آدرس ایمیل اصلی خود، به کمک تولید ایمیلی اتفاقی در برنامه‌ها لاگین کنند. این برنامه‌ها برای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشتپر استان گیلان - در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشتپر استان گیلان - ارتباط - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشتپر استان گیلان - بودن با کاربران، ایمیل‌های خود را به ایمیل اتفاقی تولید شده می‌فرستند، سپس اپل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشتپر استان گیلان - آن‌ها را به صندوق پیام کاربران فوروارد می‌کند. اما مشکلی که بلیکس (Blix) با اپل دارد، مربوط به نحوه تولید اتفاقی ایمیل‌ها می‌شود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشتپر استان گیلان

بلیکس مدعی شده است که در سال ۲۰۱۷ پتنتی را به ثبت رسانده که بعد‌ها از آن در برنامه خود تحت عنوان «اشتراک ایمیل» استفاده کرده است - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشتپر استان گیلان - که قابلیتی مشابه ورود با اپل است. بر اساس ادعای او، نحوه تولید اتفاقی ایمیل توسط اپل، مشابه قابلیت اشتراک ایمیل برنامه وی است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون آشکار سازی ایمیل، با تولید ایمیل موقت، با دیگران در ارتباط باشند.

البته این اولین بار نیست که بلیکس باعث سردرد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشتپر استان گیلان - اپل می‌شود. او چند وقت پیش هم اپل را به دستکاری در رتبه‌بندی سرچ‌های اپل استور متهم کرده بود. وی مدعی شده بود - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشتپر استان گیلان - که اپل به صورت عمدی برنامه بلو میل را به رتبه ۱۴۳ جدول سرچ‌ها فرستاده بود. یا در اتهامی مشابه، این کمپانی بزرگ را متهم به پاک کردن برنامه بلو میل از مک اپ استور کرده بود. طبق ادعای وی، اپل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشتپر استان گیلان - با حذف برنامه‌های مشابه از رقابت آن‌ها جلوگیری می‌کند و به نوعی بازار اپلیکیشن‌ها را انحصاری می‌کند.

با این وجود در حال حاضر نمی‌توان گفت که کدام دو در این جدال برنده خواهند شد. اگر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشتپر استان گیلان - بلیکس رای دادگاه را به نفع خود کند، اپل باید غرامتی به این توسعه‌دهنده پرداخت کند و به دنبال راه دیگری برای تولید ایمیل های اتفاقی برای قابلیت ورود با اپل باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone