🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23533.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کالیفرنیا انتشار ویدیوهای دیپ فیک در آستانه انتخابات را ممنوع کرد

کالیفرنیا برای مقابله با ویدیوهای جعلی دیپ فیک و جلوگیری از تاثیر آنها بر انتخابات، قانونی جدید را تصویب کرده که باعث بالا گرفتن بحث و جدل ها پیرامون آزادی بیان شده است. «گاوین نیوسام»، ...

کالیفرنیا برای مقابله با ویدیوهای جعلی دیپ فیک و جلوگیری از تاثیر آنها بر انتخابات، قانونی جدید را تصویب کرده که باعث بالا گرفتن بحث و جدل ها پیرامون آزادی بیان شده است.

«گاوین نیوسام»، فرماندار کالیفرنیا با امضای لایحه AB 730 رسما آنرا به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کازرون استان فارس - قانونی تبدیل کرد که انتشار فایل های صوتی یا ویدیویی حاوی محتوای نادرست و تحریف شده از سخنان یا اقدامات سیاستمداران را به جرم تبدیل می کند. این قانون شامل تمامی نامزدها شده و در بازه زمانی ۶۰ روز مانده به انتخابات اجرایی می شود با این حال - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کازرون استان فارس - برخی استثناها هم برای آن نظر گرفته شده است.

رسانه های خبری و ویدیوهایی که با هدف طنز و هجو ساخته می شوند، شامل این قانون نیستند. همچنین در صورتی که در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کازرون استان فارس - فایل صوتی یا ویدیویی به ساختگی بودن آن اشاره شود، منعی برای انتشار وجود ندارد. قانون مقابله با دیپ فیک تا سال ۲۰۲۳ اجرایی خواهد بود - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کازرون استان فارس - و پس از آن درباره تمدید یا لغو کلی بحث خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کازرون استان فارس
هرچند در این قانون صراحتا به دیپ فیک اشاره نشده اما تردیدی نیست که هدف اصلی مقابله با محتوای جعلی است. سیاستمداران تا کنون بارها در مورد تاثیر گذاری این دست ویدیوها بر نگرش سیاسی مردم و نتایج انتخابات هشدار داده اند.

در حالی که بیشتر درباره ضربه خوردن سیاستمداران از این ویدیوها بحث می شود، یک مطالعه نشان داده که دیپ فیک بیشتر در زمینه تولید محتوای مستهجن کاربرد دارد. فرماندار کالیفرنیا تولید این نوع محتوا را هم ممنوع کرده است.

از سوی دیگر تصویب این قانون صدای برخی گروه ها از جمله «اتحادیه آزادی های مدنی کالیفرنیا» را درآورده است. - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کازرون استان فارس - این اتحادیه مدعی است علی رغم نیات مثبت قانونگذاران، AB 730 به حل مشکل ویدیوهای سیاسی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کازرون استان فارس - ساختگی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کازرون استان فارس - کمکی نکرده و تنها باعث گمراهی رای دهندگان، محاکمه های ناعادلانه و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کازرون استان فارس - سرکوب آزادی می شود.

 

تماشا کنید: ویدیو‌های دیپ فیک تا ۶ ماه آینده غیر قابل تشخیص می‌شوند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کامدل نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روزتون بخیر میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما اطراف بلوار خرمشهر کازرون سرویس میده
پاسخ: بله در بلوار خرمشهر شهر کازرون خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone