🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  3. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23514.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام قابلیت استوری گروهی را به صورت محدود در اختیار کاربران قرار می‌دهد

به نظر می‌رسد اینستاگرام به پلتفرم مهمتری برای تست ویژگی‌های جدید حساب می‌شود تا خود اپلیکیشن فیسبوک. جدیدترین قابلیت اضافه شده به این شبکه اجتماعی محبوب با نام «استوری گروهی»، این توانایی را به شما ...

به نظر می‌رسد اینستاگرام به پلتفرم مهمتری برای تست ویژگی‌های جدید حساب می‌شود تا خود اپلیکیشن فیسبوک. جدیدترین قابلیت اضافه شده به این شبکه اجتماعی محبوب با نام «استوری گروهی»، این توانایی را به شما می‌دهد تا استوری خود را با دوستان محدودی به اشتراک بگذارید.

اشتراک استوری - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نمین استان اردبیل - که اولین بار اوایل امسال به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نمین استان اردبیل - بخش استوری اپلیکیشن فیسبوک راه یافته بود، به کاربران این اجازه را می‌داد تا به جای کل دوستانشان، تنها بخشی از دوستان محدود بتوانند استوری را ببینند. اما پس از این که از این قابلیت چندان استقبال نشد، فیسبوک این ویژگی را حذف کرد. تا این که امروز عده محدودی می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند باشند.

البته تا حدودی این قابلیت جدید مشابه دوستان نزدیک اینستاگرام است که پیش‌تر آن را معرفی کرده بود. اما می‌توان کاربرد‌های خصوصی‌تری نیز برای استوری گروهی در نظر گرفت. برای مثال اگر شما و دوستانتان همگی به یک مهمانی رفته‌اید، می توانید با اشتراک‌گذاری استوری در گروه خصوصی با این افراد، فقط آن‌ها را در جریان مهمانی قرار دهید.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نمین استان اردبیل

یا در حالت دیگر تصور - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نمین استان اردبیل - کنید که گروه فوتبالی دارید و نمی‌خواهید گاه و بی‌گاه استوری‌های فوتبالی را به صورت عمومی در پیج - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نمین استان اردبیل - خود نمایش دهید، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نمین استان اردبیل - می‌توانید به کمک این ویژگی آن را فقط با گروه دوستان خود که با یکدیگر فوتبال بازی می‌کنید به اشتراک بگذارید.

با این حال شاید کاربرد این قابلیت نسبت به دوستان نزدیک کمتر باشد، اما سناریویی را تصور کنید که چند نفر از اعضای تیم فوتبال شما در گروه دوستان نزدیکتان قرار دارند، ولی شما نمی‌خواهید که دیگر دوستان نزدیکتان از اتفاقاتی که قصد دارید استوری کنید باخبر شوند، در نتیجه می‌توانید از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نمین استان اردبیل - این ویژگی جدید استفاده کنید.

البته با توجه به دیگر قابلیت‌های آزمایشی اینستاگرام که به صورت موقت فعال می‌شوند و پس از مدتی از دسترس خارج می‌گردند، این ویژگی استوری گروهی نیز ممکن است به همان سرنوشت دچار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر علیرضا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر مرکز شما اطراف سلوط نمین کار انجام میده
پاسخ: بله در سلوط شهر نمین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone