🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23542.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هواپیمای الکتریکی Heaviside از ماشین ظرفشویی هم کم صداتر است [تماشا کنید]

استارتاپ هوانوردی Kitty Hawk که توسط «لری پیچ»، هم بنیانگذار گوگل و بویینگ پشتیبانی می شود، از هواپیمای الکتریکی جدیدی پرده برداشت که از ماشین ظرفشویی هم بی صداتر است. این هواپیمای الکتریکی که Heaviside نام دارد، ...

استارتاپ هوانوردی Kitty Hawk که توسط «لری - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان - پیچ»، هم بنیانگذار گوگل و بویینگ پشتیبانی می - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان - شود، از هواپیمای الکتریکی جدیدی پرده برداشت که از ماشین ظرفشویی هم بی صداتر است.

این هواپیمای الکتریکی که Heaviside نام دارد، سومین محصول این شرکت محسوب شده و بزرگترین مزیت آن تولید صدایی بسیار اندک - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان - حین پرواز است. Heaviside از نظر طراحی شبهات زیادی به نسخه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان - های قبلی داشته و با هدف حمل یک سرنشین در مسافت های کوتاه طراحی شده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان - است.

محصول جدید Kitty Hawk از ۶ روتور ثابت روی بال ها و یک جفت متحرک در کنار کابین بهره می برد. دو روتور جلویی حین برخاستن به سمت زمین - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان - چرخیده و به هواپیما امکان اوج گرفتن عمودی را می دهند. پس از این مرحله به شکل اولیه برگشته و در کنار ۶ روتور دیگر نیروی لازم برای ناوبری را فراهم می سازند.

به گفته کمپانی سازنده Heaviside مسافت ۴۸ کیلومتری بین سانفرانسیسکو و سن خوزه را در ۱۵ دقیقه طی می کند که به معنی پرواز با سرعت ۱۹۲ کیلومتر در ساعت است. این هواپیمای الکتریکی که ۶ متر طول دارد، با هربار شارژ امکان ۱۶۰ کیلومتر پرواز را دارد و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان - می توان آنرا به صورت دستی یا خودکار هدایت کرد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان

Kitty Hawk با انتشار یک ویدیو سر و صدای تولیدی این پرنده با هلیکوپتری معمولی را در ارتفاع ۱۵۰۰ پایی مقایسه کرده است. بر این اساس Heaviside - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان - در این ارتفاع صدایی تولید می کند که با شدت ۳۸ دسی‌بل به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان - زمین می رسد در حالی که این عدد برای هلیکوپتر ۸۰ دسی‌بل برآورد شده است.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان

برای درک بهتر این اعداد کافی است بدانید شدت صدای جاروبرقی گاهی اوقات به ۸۰ دسی‌بل می رسد و ساکت ترین ماشین های لباسشویی و ظرفشویی هم به ترتیب شدت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان - صدایی در حدود ۵۵ تا ۴۰ دسی‌بل دارند. کاهش نویز تاکسی های پرنده از آن جهت اهمیت دارد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان - که با کاهش آلودگی صوتی می تواند به فراگیر شدن این پرنده ها - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اصفهان استان اصفهان - در محیط های شهری کمک زیادی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone