🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  2. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23522.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل macOS کاتالینا را منتشر کرد

همانطور که پیش‌تر اپل اعلام کرده بود، macOS نسخه ۱۰.۱۵ به نام کاتالینا توسط این کمپانی منتشر شده است. کاتالینا چند تغییر مهم را به همراه خود خواهد داشت که شاید مهم‌ترین آن خداحافظی کاربران ...

همانطور که پیش‌تر اپل اعلام کرده بود، macOS نسخه ۱۰.۱۵ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - به نام کاتالینا توسط این کمپانی منتشر شده است. کاتالینا چند - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - تغییر مهم را به همراه خود خواهد داشت که شاید مهم‌ترین آن خداحافظی کاربران با اپلیکیشن آیتونز باشد.

اپل پس از چند سال کش و قوس فراوان، در نهایت تصمیم گرفت تا برنامه آیتونز را بازنشسته کند و ویژگی‌های - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - اصلی آن را به چند برنامه دیگر بشکند. کاربران پس از این آپدیت، شاهد ۳ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - برنامه مختلف اپل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - موزیک، پادکست‌ها و اپل تی‌وی خواهند بود. به گفته اپل، تمامی کاربرد‌های آیتونز از این پس به صورت اختصاصی درون برنامه های مرتبط قرار خواهد گرفت.

کاربران برای همگام‌سازی آیفون یا آیپد خود نیز می‌توانند به منوی فایندر بروند و از آنجا این کار را انجام بدهند. این بروزرسانی چند ترفند دیگر هم با خود به همراه خواهد آورد. از این پس می‌توانید شاهد برنامه‌های آیپد در macOS کاتالینا باشید. اپل با ارائه فریم‌ورک کاتالیست، به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - یکبار برنامه نویسی و تنها با - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - ایجاد چند تغییر کوچک در کد خود، برنامه‌های آیپد خود را روی macOS نیز اجرا کنند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان

ویژگی جدید دیگر این آپدیت، قابلیت Sidedar است. کاربران از این پس می‌توانند از آیپد خود، به عنوان نمایشگر دوم مک‌بوک استفاده کنند. اپل این انتخاب را در اختیار کاربران قرار داده است که این کار را به صورت با سیم یا بی‌سیم انجام دهند. البته پس از اتصال مک‌بوک به آیپد به هر طریقی، دیگر نمی‌توانید با انگشتان خود محیط macOS را از روی آیپد کنترل کنید. البته در بعضی برنامه‌ها مانند فتوشاپ، می‌توانید با استفاده از اپل پنسل، با محیط برنامه تعامل کنید.

دیگر قابلیت‌های - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - اضافه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - شده مانند Screen Time، کنترل حریم خصوصی بهتر کاربران و فعال کردن قفل (Activation - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - Lock) است. مورد آخر بخصوص از لحاظ امنیتی بسیار به کار کاربران می‌آید. این ویژگی باعث می شود که مک‌بوک‌هایی که از تراشه T2 بهره‌مند هستند، بدون - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - Apple ID کاربر اصلی پاک یا فعال نشوند که بیشتر در مواقعی که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - مک‌بوک به سرقت رفته است کاربرد دارد.

اگر تاکنون مک‌بوک خود - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هرسین استان کردستان - را آپدیت نکرده‌اید، می‌توانید روی لوگوی اپل در گوشه بالای سمت چپ کلیک کرده و در بخش تنظیمات سیستم و سپس بروزرسانی، macOS کاتالینا را به صورت رایگان دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone