🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23535.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کروم محتوای ناامن در صفحات HTTPS را مسدود می‌کند

برخی از صفحات با پروتکل HTTPS، محتوای خود را به صورت نا امن (با پروتکل HTTP) اجرا می کنند. گوگل کروم به زودی جلوی اجرای چنین محتوایی را خواهد گرفت. به گفته گوگل کاربران مرورگر ...

برخی از صفحات با پروتکل HTTPS، محتوای خود را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - به صورت نا امن (با پروتکل HTTP) اجرا می کنند. گوگل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - کروم به زودی جلوی اجرای چنین محتوایی را خواهد گرفت.

به گفته گوگل کاربران مرورگر کروم بیش از 90 درصد از زمان خود را صرف مشاهده صفحات بهره مند از پروتکل https می - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - کنند. گوگل در تلاش است توسعه دهندگان و مالکان وبسایت ها را به استفاده از این پروتکل ایمن ترغیب کند و به این منظور راهکار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - هشدار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - نا امن بودن صفحات HTTP به کاربران را در پیش گرفته بود. اما مشکل این جاست که حتی صفحات HTTPS هم ممکن است حاوی محتوای لود شده نا امن باشند.

این محتوا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - که محتوای ترکیبی نام دارند به عنوان منابع فرعی در صفحات HTTPS اجرا می شوند. چنین محتوایی می توانند شامل تصویر، صدا یا ویدیو باشند. اگر این محتوا به صورت نا امن در صفحات HTTPS اجرا شوند ممکن است امنیت کاربر را به خطر اندازند.

تغییرات مورد نظر گوگل برای مسدود کردن این صفحات به طور ناگهانی اعمال نخواهد شد. به این ترتیب هم کاربران و هم توسعه دهندگان و مالکان وبسایت ها برای تطبیق خود با تغییرات فرصت خواهند داشت.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی

در کروم 79 که در دسامبر عرضه می شود گزینه ای برای رفع مسدودیت محتوای ترکیبی روی برخی وبسایت ها در نظر گرفته می شود. اما تغییرات با کروم 80 - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - از راه می رسند که اولین بار در ژانویه 2020 - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - برای توسعه دهندگان عرضه می شود. در این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - نسخه صفحات HTTPS با محتوای ترکیبی صوتی و ویدیویی با عنوان «Not Secure» یا نا امن نشانه گذاری می شوند. علاوه بر این چنین محتوایی به طور خودکار ارتقاء می یابند و اگر مرورگر در این فرایند امن سازی شکست بخورد به طور خودکار آنها را مسدود می کند. در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - نهایت در نسخه 81 که در فوریه 2020 عرضه می شود تمامی محتوای عکس ها هم به HTTPS ارتقاء پیدا می کنند و این بار هم مشابه با محتوای ویدیویی و صوتی، در صورت شکست مرورگر در ارتقاء امنیت، به طور خودکار مسدود می شوند.

چنین تغییراتی ممکن است - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دلیجان استان مرکزی - تجربه کاربری برخی از کاربران را با مشکل روبرو کند. به همین دلیل گوگل تصمیم گرفته این قابلیت را در ابتدا در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone