🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  3. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23510.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تسلا شرکت باتری سازی Hibar Systems را در سکوت خبری تصاحب کرد

شرکت تسلا که به دنبال تولید باتری های اتومبیل های برقی در کارخانه های خود است، شرکت باتری سازی کانادایی Hibar Systems را در سکوت خبری تصاحب کرد. به گزارش سایت Electric Autonomy، کمپانی باتری سازی ...

شرکت تسلا که به دنبال تولید باتری های اتومبیل های برقی در کارخانه های خود است، شرکت باتری سازی کانادایی Hibar Systems را در سکوت خبری تصاحب کرد.

به گزارش سایت Electric Autonomy، کمپانی باتری سازی مذکور متخصص ساخت باتری برای خودروهای برقی، لپ تاپ و محصولات مشابه بوده و اخیراً روی تولید یک باتری لیتیوم یون - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - با بازدهی بالا کار کرده است.

شرکت تسلا در تاریخ دوم اکتبر (دهم مهر ماه)، کمپانی باتری سازی Hibar را به زیرمجموعه های - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - خود اضافه کرده است ولی تاریخ دقیق عقد قرارداد با - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - آن هنوز رسانه ای نشده است.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان

اقدامات اخیر شرکت تسلا در تصاحب شرکت های باتری سازی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - نشان می دهند عزم این شرکت برای تولید خانگی باتری های لیتیوم یونی جدی است. این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - خودروساز پیش از این کمپانی باتری سازی «مکسول» (Maxwell) را به زیرمجموعه های خود اضافه کرده بود که از مدت ها قبل در حال توسعه نسل بعد الکترودهای باتری های لیتیوم یون است.

شرکت تسلا علاوه بر تصاحب شرکت های باتری سازی، یکی از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - پژوهشگران ارشد دپارتمان شیمی دانشگاه دالهاوزی به نام «Jeff Dahn» را نیز به خدمت گرفته است. از این فرد به عنوان مغز متفکر در توسعه باتری لیتیوم یونی برای لپ تاپ و تلفن هوشمند یاد می شود.

«ایلان ماسک»، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس اخیراً گفته بود که او و تیمش در تسلا به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - دنبال ساخت باتری با طول عمری برابر با یک میلیون مایل (تقریباً 1600000 کیلومتر) هستند. مقاله ای که «Dahn» در ماه سپتامبر منتشر کرده نشان می دهد تولید باتری با چنین طول عمر فوق العاده ای امکان پذیر است.

تصاحب - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - شرکت Hibar - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - Systems توسط تسلا نشان می دهد این شرکت قصد دارد باتری های لیتیوم یون - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - را با سرعت بیشتری تولید کند. البته بعید است این شرکت غول هایی مثل پاناسونیک و ال جی را - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - به این زودی ها کنار بزند - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - اما می خواهد هر چه زودتر جای پای خود را در این زمینه محکم کند.

تولید باتری های جدید با عملکرد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لاهیجان استان گیلان - و دوام بالا می تواند به شرکت تسلا در رقابت با رقبای نوظهور و قدرتمندی همچون پورشه تایکان، برتری دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone