🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  3. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  5. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23506.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مقام ارشد دولت آمریکا: هیچکس نمی‌تواند جلوی حملات مشابه واناکرای را بگیرد

یکی از مقام‌های ارشد امریکا در امور سایبری از ناتوانی دولت این کشور در جلوگیری از انجام حملات مشابه واناکرای خبر داده است. «جنت منفرا»، معاون «آژانس امنیت سایبری و زیرساخت» وزارت امنیت داخلی امریکا ...

یکی از مقام‌های ارشد امریکا در امور سایبری از ناتوانی دولت این کشور در جلوگیری از انجام حملات مشابه واناکرای خبر داده است.

«جنت منفرا»، معاون «آژانس امنیت سایبری و زیرساخت» وزارت امنیت داخلی امریکا در کنفرانس Disrupt SF  تک کرانچ به گفتگو درباره حملات سایبری و به ویژه باج افزار واناکرای پرداخت که به سرعت صدها هزار سیستم را در سراسر دنیا آلوده و زمین گیر کرد.

متخصصان: هکرها قطعا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - حملات مشابه واناکرای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - انجام می‌دهند

جنت منفرا از احتمال تکرار چنین حملاتی ابراز نگرانی کرد:

نمی دانم برای جلوگیری از تکرار چنین رویدادهایی چه می توانیم بکنیم. فکر نمی کنم خود عاملان هم انتظار چنین تاثیر گسترده ای داشتند.

واناکرای که اردیبهشت دو سال قبل منتشر شد فایل های قربانی را رمزنگاری کرده و در مقابل باز کردن قفل از آنها تقاضای باج می کرد. این بدافزار علاوه بر کاربران عادی و شرکت ها، به بیمارستان و دیگر سازمان های حیاتی نیز رخنه کرد. در آن زمان مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای) نیز از آلوده شدن سیستم های هزاران کاربر ایرانی به این باج - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - افزار خبر داده بود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر رویان استان مازندران
جنت منفرا

سازمان های امنیتی غربی هکرهای وابسته به کره شمالی را به طراحی و انتشار این بدافزار متهم کردند، اتهامی که البته از سوی پیونگ یانگ رد شد. به گفته این سازمان ها در طراحی واناکرای از ابزارهای هک طبقه بندی شده‌ای استفاده شده که از آژانس امنیت ملی آمریکا به سرقت رفته اند.

مایکروسافت با انتشار وصله های امنیتی به مقابله با این بدافزار پرداخت و هکری به نام Marcus Hutchins با یافتن کلید مرگ واناکرای، مانع گسترش بیشتر این ویروس شد. با این وجود دو سال پس از این حملات برآوردها نشان می دهد هنوز هم بیش از یک میلیون سیستم در برابر باج افزارهای مشابه آسیب پذیرند و همین عامل باعث شد منفرا درباره رویدادهای بعدی هشدار دهد:

خوشبختانه برخی افراد راهی برای متوقف کردن این تهدید پیدا کرده و از قربانی شدن سیستم های بیشتر جلوگیری کردند اما اتفاقات - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - بدی در راهند. راه مقابله با تهدیدات امنیتی فزاینده تجهیز دولت و بخش خصوصی است.

یکی از دلایل نگرانی منفرا احتمالا اسب پذیری BlueKeep در سرویس ریموت دسکتاپ ویندوز است که به مهاجمین اجازه می دهد کدهای مخرب را از راه دور - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - روی کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز اجرا کنند.

خوشبختانه ویندوزهای ۸ و ۱۰ با BlueKeep مواجه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - نیستند اما - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - این نقص امنیتی هم مثل واناکرای قابلیت انتشار از طریق تبدیل شدن به کرم را نیز دارد. متخصصان هشدار داده اند که با توجه به تعداد بالای سیستم های مبتنی بر ویندوز ۷ و نسخه های قبل از آن، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - سوءاستفاده هکرها از BlueKeep برای پیاده سازی حمله ای در سطح واناکرای دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone