🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23516.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ماشین بازی: بررسی ولوو XC90 توسط یک کلکسیونر ایرانی در آمریکا [تماشا کنید]

ولوو XC90 را می توان یکی از محبوب ترین و معروف ترین کراس اوورهای سوئدی حال حاضر جهان نامید. این خودرو در سال 2002 متولد شده و از آن تاریخ تاکنون در دو نسل به ...

ولوو XC90 را می توان یکی از محبوب ترین و معروف ترین کراس اوورهای سوئدی حال حاضر جهان نامید. این خودرو در سال 2002 متولد شده و از آن تاریخ تاکنون در دو نسل به خیابان ها راه پیدا کرده است.

نسل دوم ولوو XC90 که از سال 2012 تولید - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر منجیل استان گیلان - می شود، از همان روزهای نخستین ورود به بازار موفق عمل کرده و توانسته چندین جایزه و عنوان را به خود اختصاص دهد. از جمله - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر منجیل استان گیلان - موفقیت های شاخص XC90 می توان به کسب جایزه بهترین شاسی بلند دو دیفرانسیل سال 2015 استرالیا و انتخاب شاسی بلند سال 2016 از سوی نشریه معتبر موتور ترند اشاره کرد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر منجیل استان گیلان

شاسی بلند XC90 بر اساس زبان طراحی جدید ولوو خلق شده و از لحاظ ظاهری و فنی، کیفیت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر منجیل استان گیلان - مواد به کار رفته در کابین و تجهیزات رفاهی در سطح بالایی قرار دارد. طبق انتظار مثل دیگر محصولات ولوو، XC90 هم از آخرین تجهیزات ایمنی موجود سود می برد. در بازارهای بین المللی ولوو XC90 رقیب مدل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر منجیل استان گیلان - های نام آشنایی چون ب ام و X5، مرسدس بنز GLE و آئودی Q7 محسوب می شود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر منجیل استان گیلان

دست اندرکاران کانال یوتیوبی و پیج اینستاگرامی گاراژ بخردی در یکی از آخرین بررسی های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر منجیل استان گیلان - چند قسمتی خود به سراغ XC90 - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر منجیل استان گیلان - رفته و به بررسی موشکافانه این شاسی بلند - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر منجیل استان گیلان - سایز - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر منجیل استان گیلان - متوسط پرداخته اند.

چنانچه دوست دارید بیشتر و بهتر با ویژگی های این اتومبیل زیبای اروپایی آشنا شوید، دعوت می کنیم حتما تماشای ویدیوهای زیر را در برنامه های خود بگنجانید. پیش از تماشای ویدیوها بد نیست اشاره کنیم ولوو XC90 به تعداد اندک وارد کشور ما نیز شده و با قیمت چند میلیاردی جزو خاص ترین و گران قیمت ترین کراس اوورهای موجود به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر منجیل استان گیلان - شمار می رود.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone