🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  5. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23548.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

توافق آمریکا و انگلیس بر سر اشتراک سریع داده‌ها در پرونده‌های تروریستی

امروز انگلستان و ایالات متحده آمریکا توافق نامه ای را امضا کردند که به موجب آن مقامات امنیتی انگلیس می توانند اسناد مورد نیاز برای بررسی پرونده های تروریستی را مستقیماً از شرکت های فناوری ...

امروز انگلستان و ایالات متحده آمریکا توافق نامه ای را امضا کردند که به موجب آن مقامات امنیتی انگلیس می توانند اسناد مورد نیاز برای بررسی پرونده های تروریستی را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - مستقیماً از شرکت های فناوری مثل گوگل و فیسبوک درخواست کنند.

قرارداد مورد بحث که توسط مقامات دو کشور «توافق تاریخی» لقب - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - گرفته است، توسط «ویلیام بار» (William Barr)، دادستان کل ایالات متحده و «پریتی پتل» (Priti Patel)، وزیر کشور بریتانیا طی مراسمی در غروب روز پنج شنبه در سفارت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - بریتانیا واقع در واشنگتن دی سی آمریکا به امضا رسید.

به موجب قرارداد مورد بحث مقامات - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - بریتانیایی می توانند برای جمع آوری مدارک برای پرونده های مرتبط با تروریسم، سوءاستفاده جنسی از کودکان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - و دیگر جنایت های جدی، مستقیماً به سراغ شرکت هایی مثل فیسبوک، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - گوگل و توییتر بروند. مقامات آمریکایی نیز مجوز دسترسی به ارائه دهنده های مخابراتی بریتانیا را کسب کردند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی

تا پیش از توافق مذکور مقامات امنیتی باید با مراجعه به آژانس های دولتی، اسناد مورد نیاز خود را از شرکت های فناوری درخواست می کردند که سال ها به طول می انجامید. حال با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - توافق جدید پروسه دریافت اسناد به چند روز یا هفته کاهش پیدا می کند.

همزمان با امضای قرارداد همکاری، دادستان کل آمریکا همراه با تعدادی از مقامات انگلیسی و استرالیایی در نامه ای سرگشاده از «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک خواستند تا رمزگذاری دوسویه (end-to-end - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - encryption) پیام ها در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - پیامرسان های خود را متوقف کنند. لازم به ذکر است که رمزگذاری دو سویه دست مقامات امنیتی را در کنترل کردن مردم کوتاه می کند.

شرکت فیسبوک روز پنج شنبه در واکنش به نامه مذکور اعلام کرد که قویاً با اقدامات دولت آمریکا در درست کردن در پشتی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - (backdoor) مخالف است - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - چرا که این کار حریم خصوصی و امنیت مردم جهان را به خطر می اندازد.

توییتر از نظر دادن در این رابطه خودداری کرد. شرکت گوگل نیز تاکنون بیانیه ای در این زمینه منتشر نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone