🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23553.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

خدمات امنیتی بیشترین نرخ اشتغال را در کشور دارند

آخرین آمارهای رسمی منتشر شده، حاکی از آن است که بیشترین نرخ بیکاری فارغ التحصیلان مربوط به رشته‌های معماری و ساختمان، هنر، علوم زیستی، فرآوری و ساخت و ارتباطات و فناوری اطلاعات است و بیشترین نرخ ...

آخرین آمارهای رسمی منتشر شده، حاکی از آن است که بیشترین نرخ بیکاری فارغ التحصیلان مربوط به رشته‌های معماری و ساختمان، هنر، علوم زیستی، فرآوری و ساخت و ارتباطات و فناوری اطلاعات است و بیشترین نرخ اشتغال در کشور مربوط به خدمات امنیتی، دامپزشکی، علوم تربیتی، روزنامه نگاری و اطلاع رسانی است.

هر سال گروه جدیدی از فارغ التحصیلان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بانه استان کردستان - کشور به جمعیت بیکاران افزوده می‌شود و اینطور به نظر می‌رسد که علاوه بر رکود اقتصادی، عواملی مانند عدم تناسب میان رشته‌های تحصیلی دانشگاه با نیاز بازار کار کشور و نیز فقدان توانایی و مهارت افراد تحصیلکرده در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بانه استان کردستان - کسب فرصت‌های شغلی موجود و همچنین اشباع بازار کار از برخی رشته‌های تحصیلی از جمله علل عدم موفقیت فارغ التحصیلان در یافتن شغل مناسب است. به گزارش تسنیم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بانه استان کردستان - توجه به تناسب میان تعداد فرصت‌های شغلی رشته تخصصی ایجاد شده در جامعه و شمار دانش آموختگان امری است که تاکنون مغفول مانده است.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بانه استان کردستان

مطابق آمار‌های رسمی، در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بانه استان کردستان - بین گروه‌های عمده رشته تحصیلی بیشترین نرخ بیکاری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بانه استان کردستان - به ترتیب مربوط به گروه‌های معماری و ساختمان ۲۶.۱ درصد، هنر ۲۴.۵ درصد، علوم زیستی و رشته‌های مرتبط ۲۴.۱ درصد، فرآوری و ساخت ۲۳.۵ درصد و فناوری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بانه استان کردستان - اطلاعات و ارتباطات ۲۲.۸ درصد است. همچنین کمترین نرخ بیکاری مربوط به گروه خدمات امنیتی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بانه استان کردستان - ۴.۴ درصد است.

از کل جمعیت دارای تحصیلات عالی و یا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بانه استان کردستان - در حال تحصیل در دوره‌های عالی کشور ۵۲.۶ درصد را مردان تشکیل داده‌اند و از این میزان ۷۲.۷ درصد فعال (۸۶.۹ درصد شاغل و ۱۳.۱ درصد بیکار) و ۲۷.۳ درصد غیر فعال اقتصادی هستند.

از کل جمعیت دارای تحصیلات عالی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بانه استان کردستان - و یا در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بانه استان کردستان - حال تحصیل در دوره‌های عالی کشور ۴۷.۴ درصد را زنان تشکیل داده‌اند که از این میزان ۴۱ درصد فعال (۷۱.۳ درصد شاغل، ۲۸.۷ درصد بیکار) و ۵۹ درصد غیر فعال اقتصادی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone