🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23551.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

راه حل جدید ناسا برای آزادسازی مته کاوشگر Insight از خاک مریخ

ناسا کاوشگر Insight را با هدف بررسی بهتر شرایط ژئولوژیکی مریخ به این سیاره فرستاد. این کاوشگر مجهز به یک لرزه‌نگار است و همچنین یک سپر حرارتی که از آن محافظت می‌کند و قرار است ...

ناسا کاوشگر Insight را با هدف بررسی بهتر شرایط ژئولوژیکی مریخ به این سیاره فرستاد. این کاوشگر مجهز به یک لرزه‌نگار است و همچنین یک سپر حرارتی که از آن محافظت می‌کند و قرار است با حفر پوسته، سیاره سرخ را بهتر مطالعه کند. اما اخیرا ناسا اعلام کرده است که دریل این کاوشگر در خاک مریخ گیر کرده است.

مشکلات دقیقا از آن‌جایی شروع شد که کاوشگر Insight قصد داشت تا ابزار دوم خود به نام بسته جریان حرارتی و خصوصیات فیزیکی (HP3) را وارد خاک مریخ کند. دریل این کاوشگر به نام «The mole» توانایی حفر تا عمق ۴.۸ متر دارد اما اینبار پس از چند روز و حفر تقریبا ۳۵.۵ سانتی‌متر نتوانست به حفر ادامه دهد و از کار افتاد.

تیم تحقیقاتی ناسا ابتدا تصور کردند که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - مته کاوشگر Insight به سنگ سختی برخورد کرده است اما سپس متوجه شدند که مته این کاوشگر در خاک گیر کرده است. در نتیجه دانشمندان ناسا پس از صرف ماه‌ها تلاش و ارائه راهکار، به راه حل مناسبی برای مقابله با خاک - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - مریخ دست یافتند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان

آن‌ها به کمک بازوی متصل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - به مته این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - کاوشگر، قصد دارند تا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - به جدار - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - داخلی سوراخ حفر نزدیک شوند تا اصطکاک لازم برای ادامه حفر ایجاد شود. به این کار متصل کردن یا Pinning می‌گویند. خانم سو اسمرکار (Sue Smrekar) - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - معاون تحقیقات بخش JPL ناسا در این رابطه می‌گوید:

ما در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - تلاش هستیم تا مته را به دیواره داخلی حفره بچسبانیم و بتوانیم اصطکاک لازم برای ادامه حفر توسط مته را ایجاد کنیم.

مشکل اصلی مربوط به رسی شکل بودن خاک است که نسبت به خاک مناطق - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - دیگر مریخ، کمی فشرده‌تر بوده و باعث می‌شود مته مقاومت لازم از طرف خاک را - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - برای ایجاد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - فشار دریافت نکند. راه‌کار‌های قبلی که برای نجات این کاوشگر ارائه شده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - بود نیز بازخورد مثبتی نداشته است.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان
شبیه‌سازی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - عملیات نجات مته کاوشگر Insight

ناسا در ابتدا می‌خواست به کمک بازوی این کاوشگر، خاک اطراف حفره را به پایین فشار دهد تا بتواند مته را از داخل خاک بیرون بکشد. یکی از مهندسین ارشد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - طراحی بازوی مکانیکی در ناسا در این رابطه توضیح داده بود، به دلیل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - این که بازوی کاوشگر Insight - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - مانند بازوی انسان عمل نمی‌کند، نمی‌توان از این روش برای آزاد کردن دریل استفاده کرد.

تیم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - ناسا نیز اطلاعات دقیقی از شرایط خاک ندارند و تنها به کمک عکس‌های مخابره شده توسط دوربین روی بازوی کاوشگر Insight می‌توانند به بررسی شرایط خاک بپردازند، به همین دلیل ناسا از روش جدیدتر ایجاد اصطکاک برای این منظور بهره خواهد برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone