🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15492.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اندروید ۱۲ فایل‌های موقت اپ‌های بلااستفاده را بطور خودکار حذف می‌کند

یکی از قابلیت‌هایی که انتظار داریم در اندروید ۱۲ وجود داشته باشد، قابلیت به خواب رفتن اپلیکیشن‌ها یا هایبرنیت (Hibernation) است. این قابلیت با حذف فایل‌های موقت اپلیکیشن‌های بلااستفاده باعث آزاد شدن فضای دستگاه می‌شود. ...

یکی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نیشابور استان خراسان - از قابلیت‌هایی که انتظار داریم در اندروید ۱۲ وجود داشته باشد، قابلیت به خواب رفتن اپلیکیشن‌ها یا هایبرنیت (Hibernation) است. این قابلیت با حذف فایل‌های موقت اپلیکیشن‌های بلااستفاده باعث آزاد شدن فضای دستگاه می‌شود. اگرچه هنوز اثری از این ویژگی در هیچ‌کدام از دو پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ دیده نشده، اما یک کد افشایی از - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نیشابور استان خراسان - چنین قابلیتی خبر می‌دهد.

به گزارش وب‌سایت XDA Developers، گوگل با پیش‌نمایش سوم توسعه‌دهندگان اندروید ۱۱ قابلیتی را اضافه کرد که «لغو خودکار مجوزها» نام داشت. این قابلیت باعث می‌شد مجوز اپلیکیشن‌هایی که مدت‌ها بود از آن‌ها استفاده نمی‌کردید، به‌صورت خودکار لغو شود. حالا به نظر می‌رسد که گوگل قابلیت اپ‌های بلااستفاده را در اندروید ۱۲ توسعه داده تا فضای اضافی این برنامه‌ها آزاد شود.

ظاهرا اندروید ۱۲ در صفحه App Info دارای قسمت جدیدی به نام Unused apps است که سوئیچی تحت عنوان remove permissions and free up space را دربر می‌گیرد. در اندروید ۱۱، سوئیچ auto revoke permissions در زیرصفحه App permissions از صفحه App Info وجود دارد. حالا هر دو قابلیت درون یک سوئیچ کارگذاری شده و به‌صورت همزمان فعال یا غیرفعال می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نیشابور استان خراسان

وب‌سایت XDA می‌گوید پس از هایبرنیت دستی چند اپلیکیشن، صفحه‌ای به نام Unused apps در مسیر Settings > Apps به وجود می‌آید. این صفحه اپلیکیشن‌هایی را نشان می‌دهد که در چند ماه گذشته باز نشده‌اند. در این صفحه گفته شده که اگر چند ماه از یک اپلیکیشن استفاده نکنید، مجوز این اپ‌ها لغو می‌شود، نوتیفیکیشن‌هایشان نمایش داده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نیشابور استان خراسان - نمی‌شود و فایل‌های موقتی آن‌ها هم از روی دستگاه پاک می‌شوند.

مطابق گزارش‌های قبلی، قابلیت هایبرنیت اپ‌ها، کش و فایل‌های موقت را از بین می‌برد تا فضای داخلی دستگاه آزادتر شود. میزان فضایی که با کمک این ویژگی آزاد می‌شود به خود اپلیکیشن و نوع فایل‌های کش بستگی دارد.

اگرچه این نسخه‌ اندروید جدیدتر از پیش‌نمایش - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نیشابور استان خراسان - دوم توسعه‌دهندگان است، ولی نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که این قابلیت در پیش‌نمایش سوم یا بتای اول اندروید ۱۲ حضور خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone