تعمیرات یخچال کرال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24213.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

پهپاد مسلح به دستگاه میخ‌کوب برای ساخت و تعمیر سقف [تماشا کنید]

با اینکه سازمان FAA تجهیز پهپادها به تسلیحاتی همچون شعله افکن و سلاح‌های دستی را منع کرده اما به نظر می‌رسد مشکلی در رابطه با پهپاد مسلح به دستگاه‌های میخ‌کوب وجود نداشته باشد. تیم رباتیک ...

با اینکه سازمان FAA تجهیز پهپادها به تسلیحاتی همچون شعله افکن و سلاح‌های دستی را منع کرده اما به نظر می‌رسد مشکلی در رابطه با پهپاد مسلح به دستگاه‌های میخ‌کوب وجود نداشته باشد. تیم رباتیک دانشگاه میشیگان نوعی پهپاد برای سقف‌سازی توسعه داده اند که به صورت خودمختار میخ‌ها را سر جایشان محکم می‌کند.

در - تعمیرات یخچال کرال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ویدیویی که از قابلیت‌های این پهپاد مسلح به نمایش در آمده، به پرواز در - تعمیرات یخچال کرال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آمدن آن و کوبیدن میخ به سطح پشت بام را مشاهده می‌کنیم. پهپاد مذکور این کار را چند بار انجام می‌دهد و به نظر مشکلی در انجام وظیفه خود ندارد.

این ابزار فعلا در مرحله نمایشی قرار داشته و جای کار زیادی دارد. مثلا روی این پهپاد دوربین تعبیه نشده و جهت‌یابی و تعیین موقعیت - تعمیرات یخچال کرال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آن با استفاده از نشانه‌گرها و دوربین‌های ثابت انجام می‌شود. با اینکه چنین متدی برای شروع کافیست، اما در نهایت پهپاد مذکور باید قادر به استفاده از سیستم بینایی خودش برای تشخیص محل انجام کار باشد.

در حال حاضر این پهپاد آزادانه پرواز می‌کند و به یک دستگاه میخ‌کوب الکتریکی مجهز شده است. همین مساله باعث - تعمیرات یخچال کرال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شده - تعمیرات یخچال کرال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این پهپاد - تعمیرات یخچال کرال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تا 10 دقیقه امکان پرواز داشته و بتواند تعداد کمی میخ - تعمیرات یخچال کرال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به همراه داشته باشد.

تعمیرات یخچال کرال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

در - تعمیرات یخچال کرال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - حال حاضر - تعمیرات یخچال کرال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از پهپادها برای موارد مختلفی در صنعت استفاده می‌شود و این ابزار جدید حوزه کاربرد آن را گسترش می‌دهد. تعمیر و ساخت سقف یکی از کارهای خسته کننده و البته خطرناک است و کارهایی مثل کوبیدن میخ تخته‌ها را می‌توان با استفاده از پهپادی که توسط فرد یا افراد متخصص در این زمینه کنترل می‌شوند انجام داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone