🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34529.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

جهرمی: نجات دریاچه ارومیه با تحول دیجیتال امکان پذیر است

وزیر ارتباطات با بیان اینکه تحول دیجیتال در آذربایجان می تواند دریاچه ارومیه را نجات دهد، تاکید می‌کند که مردم فواید اصلی و گستره خدمات دیجیتال و تحولات در پی آن را نمی‌دانند وگرنه هر ...

وزیر ارتباطات با بیان اینکه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تحول دیجیتال در آذربایجان - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می تواند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دریاچه ارومیه را نجات دهد، تاکید می‌کند که مردم فواید اصلی و گستره خدمات دیجیتال و تحولات در پی آن را نمی‌دانند وگرنه هر روز هوشمندسازی در عرصه‌های مختلف از جمله - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کشاورزی را مطالبه می‌کنند.

«محمد جواد آذری جهرمی» در برنامه اولدوز شبکه آذربایجان حضور پیدا کرد و به کار گیری فناوری‌های نوین در حوزه آبیاری کشاورزی را بسیار مفید دانست به طوری که 35 درصد صرفه جویی در مصرف آب به همراه خواهد داشت. او از دیگر پروژه‌های ادغامی حوزه کشاورزی و فناوری نیز صحبت به میان آورد:

«وزیر کشاورزی هم سه پروژه مهم در دست اجرا دارد که یکی از آن ها تحول دیجیتال است. البته این بدون همکاری مردم اتفاق نمی افتد. اگر کشاورزان بدانند با تحولات دیجیتال چقدر به مردم خود کمک می کنند، قطعا بیشتر به این موضوع توجه نشان می دهند. البته همکاری مردم نیاز به برنامه ریزی از سوی ما دارد. کشاورز نیاز به منابع مالی دارد تا بتواند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آبیاری زمین - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - های خود را هوشمند سازد و تلاش ما این است که منابع مالی آن را تامین کنیم.»

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

جهرمی اقداماتی هماهنگ با وزارت نیرو را فراموش نکرد و تایید کرد که به زودی همه کنتورهای کشور به طور کامل هوشمند می‌شود. به گفته او هوشمندسازی کل کنتورهای خانگی یعنی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ۶ هزار مگاوات صرفه جویی در مصرف برق.

وزیر ارتباطات کشورمان همچنین درباره رشد شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان گفت و سیاست‌ۀای ناقص در کشور - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در قبال آنها را یک چالش عنوان کرد:«گروهی موافق و گروهی مخالف توسعه شبکه های اجتماعی هستند. چه زمانی می توان درخصوص خط مشی‌ها - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تصمیم گرفت؟ زمانی که سیاست های کشور درخصوص رسانه های نوین مشخص شود. اینکه یک رسانه در فضایی رشد کند و بعد فیلتر شود، یک چالش است. البته - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - وزارت‌ارتباطات درباره این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سیاست‌ها تصمیم‌گیرنده نیست.» او باور دارد که باید موانع خودتحریمی را - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از برابر ایران برداریم.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

جهرمی در سخنرانی افتتاحیه الکامپ امسال نیز به موضوع مصرف بی رویه آب و هدر رفتن بخش اعظمی از مایه حیات در حوزه کشاورزی اشاراتی کرده بود و از دغدغه خود نسبت به این موضوع گفته بود. او بارها در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - محافل مختلف تاکید کرده که آبیاری هوشمند و استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه کشاورزی می‌تواند هم این صنعت را بهبود ببخشید و هم از مصرف بی رویه آب جلوگیری کند.

کارشناسان درباره نجات دریاچه ارومیه به وسیله فناوری‌های مختلف نیز اظهارات گوناگونی تاکنون داشته‌اند. به عنوان مثال «اسماعیل حبیبی» رئیس پژوهشکده نانوفناوری دانشگاه ارومیه معتقد است که «با استفاده از نانو می‌توان ساختارهای هیدروژلی ساخت که چندین برابر وزن خود آب جذب کرده و حجیم می‌شوند و آن را به‌مرور زمان پس می‌دهند و علاوه بر آن کمک شایانی به‌منظور کاهش مصرف آب کشاورزی می‌کند، در نتیجه می‌توان بدون صدمه به طرح‌های احیای دریاچه ارومیه به کشاورزی استان رونق داد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone