🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22832.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

پتنت اپل خبر از آیفون تمام شیشه‌ای می‌دهد

کمپانی‌های مختلفی وجود دارند که می‌خواهند تا جای ممکن کل حجم یک گوشی را به نمایشگر تبدیل کنند. مثلا شیائومی یکی از این شرکت‌هاست که تاکنون توانسته رکورد تبدیل بیشترین مساحت ممکن به نمایشگر را ...

کمپانی‌های مختلفی وجود دارند که می‌خواهند تا جای ممکن کل حجم یک گوشی را به نمایشگر تبدیل کنند. مثلا شیائومی یکی از این شرکت‌هاست که تاکنون توانسته رکورد تبدیل بیشترین مساحت ممکن به نمایشگر را با می میکس آلفا به دست بیاورد. ساکن‌ترین بازیکن این رقابت اما کمپانی اپل است که تاکنون هیچ محصولی را با ویژگی فوق رونمایی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - نکرده است. با این حال اخیرا تصاویری از پتنت آیفون ساخته شده از شیشه لو رفته که نشان می‌دهد اپل نگاهی جدید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - به این فرم فاکتور دارد.

همان طور که در ادامه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - در تصویر خواهید دید، اپل در نظر دارد تا آیفونی تولید کنند که تماما از شیشه ساخته شده است؛ یعنی علاوه بر این نمایشگر و قاب - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - پشتی، لبه‌های کناری و حتی لبه پایینی و بالایی آن نیز از شیشه باشد. هدف از این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - کار قرار دادن نمایشگر‌های متفاوت در لبه‌هاست تا به کمک آن‌ها بتوانند ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید را به آیفون اضافه کند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان

در متن توضیح این پتنت آمده است:

طراحی گوشی تمام شیشه می‌تواند از چندین شیشه ساخته شده باشد که به هم چسبیده‌اند و تداعی‌گر ساختاری یکپارچه هستند یا این که از ابتدا از یک تکه شیشه پرداخته شده تولید شود. این گوشی در تمامی جهات خود نمایشگر خواهد داشت که می‌تواند - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - توسط فورس تاچ یا تاچ معمولی کار کند. این کار باعث می‌شود ما از تمامی جهات گوشی استفاده کنیم تا کارکردهای اضافی را در اختیار کاربر قرار دهیم که به کمک آن می‌توان گوشی را کنترل کرد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان

نمونه‌هایی از این طرح را می‌توان در تصویر ارائه شده در کنار پتنت دید. که در آن اعلان‌ها در نمایشگر لبه راست و اطلاعاتی نیر در نمایشگر لبه پایین نمایش داده شده است. این کار فضایی بی‌شمار را به کاربر هدیه می‌دهد. البته نمونه این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - طرح را چند سال پیش سامسونگ با گلکسی نوت ۴ اج انجام داد که به نوعی پی‌ریز گوشی‌های سری اج و در نهایت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - نمایشگر ‌های خمیده در گلکسی فولد و زد فلیپ شد.

البته خود اپل نیز چنین طرح‌هایی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - را به ثبت رسانده بود که حتی نمونه‌هایی از آن به سال ۲۰۱۳ باز می‌گردد، ولی این که محصول - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسالم استان گیلان - نهایی این کمپانی شباهتی به این نمونه داشه باشد، تنها با زمان مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هلیله نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روز بخیر جسارتا تعمیرچی طرفای کاربند اسالم اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در کاربند شهر اسالم خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone