🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22838.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

قیمت‌های نجومی ماسک تنفسی در دیجی کالا و دیوار؛ مشکل از کجاست؟

با شیوع ویروس کرونا در کشور و ابلاغ توصیه‌های بهداشتی، در اتفاقی تقریبا قابل پیش‌بینی، بسیاری از این ملزومات به کالاهایی نایاب تبدیل شدند و در راس آنها «ماسک» قرار دارد؛ کالایی که تا چند ...

با شیوع ویروس کرونا در کشور و ابلاغ توصیه‌های بهداشتی، در اتفاقی تقریبا قابل پیش‌بینی، بسیاری از این ملزومات به کالاهایی نایاب تبدیل شدند و در راس آنها «ماسک» قرار دارد؛ کالایی که تا چند روز پیش با قیمتی منطقی در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - تمام داروخانه‌ها و حتی سوپرمارکت‌ها پیدا می‌شد و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - حالا تبدیل به یک کالای - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - نایاب شده که یا توسط - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - دستفروشان به فروش می‌رسد و یا با قیمت‌های نجومی در بازار زیرزمینی. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - بازار آنلاین نیز از این بازار سیاه مصون نمانده و رد پای آن در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - سایت‌هایی چون - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - دیجی کالا و دیوار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - دیده شد؛ ردپایی که البته هم‌اکنون کاملا حذف شده است.

موجود شدن برخی ماسک‌ها با قیمت‌های بسیار بالا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - در دیجی‌کالا در عصر دیروز، باعث شد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - جویندگان این محصول در شبکه‌های اجتماعی خشم خود را به نمایش کشند و پرسش‌هایی در این بین مطرح شود که چرا چنین قیمت‌گذاری‌هایی در این سایت صورت می‌گیرد؟ این پرسش‌ها با وجود حذف نسبتا آنی این محصولات در سایت کماکان پابرجاست و برای جواب آن باید به خود دیجی کالا مراجعه کرد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان

«امیر حسن موسوی» مدیر روابط عمومی دیجی کالا، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - در گفتگو با دیجیاتو در خصوص چرایی وجود چنین قیمت‌هایی برای ماسک می‌گوید - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - سیستم جلوگیری از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - قیمت‌گذاری نامعقول آنها از ابتدای امر ثبت کالا همچنان پابرجاست و لغو نشده. اما مشکل اینجاست که عده‌ای از فروشندگان این سیستم را با راه و روش‌هایی نادرست دور می‌زنند و باعث می‌شوند - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - که «دیجی کالا شرمنده مشتریان خود شود».

به نظر می‌رسد در این حالت فروشندگاه از دسته‌بندی‌های دیگری مانند ماسک صورت، ماسک چهره، ماسک اسباب بازی، ماسک صورت آرایشی و... تعریف می‌کنند و قیمت‌های نامتعارفی روی آن می‌گذارند. دیجی‌کالا نیز پس از تشخیص این تقلب، از فروش آن جلوگیری می‌کند.

موسوی می‌گوید که سیستم نظارت آنها سریع بوده و تنها چند مورد در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی پخش شده و دیگر موارد توسط خود تیم دیجی‌کالا رصد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - شده و جلوی فروش آنها گرفته شده است. او می‌گوید در حال حاضر تصمیم بر این شده تا تیمی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - بیست - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - نفره به صورت دستی و نه اتوماتیک این محصولات را رصد کنند تا هیچ خطای دیگری در این مورد صورت نگیرد.

به گفته موسوی دیجی‌کالا تا به امروز سعی خود را کرده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - تا این محصولات را در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - بازار پیدا کند و خودش به عنوان تامین کننده به فروش آنها بپردازد و با وجود برقرار کردن کمیسیون صفر درصد روی فروش این محصولات (که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - عملا هزینه ارسال را بر عهده دیجی کالا می‌اندازد)، همچنان شاهد سودجویی عده‌ای از فروشندگان هستیم؛ عملی که البته به گفته مدیر روابط عمومی دیجی کالا خریدار هم داشته است: «قیمت ۱۲ عدد ماسک با نرخ یک و نیم میلیون در مدت زمان اندکی که روی سایت بوده، دو سه خریدار هم داشته که آنها را ضمن عرض پوزش از خریداران کنسل کردیم.»

موسوی می‌گوید آنها با فروشندگان سودجو برخورد خواهند کرد که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - حداقل این برخورد بستن پنل فروش آنها و اجازه ندادن فروشندگی به آنها در هر دسته دیگری است و بیشترین برخورد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - نیز معرفی فروشنده سودجو به مراجع قضایی است. او همچنین در پاسخ به این سوال که اگر وزارت بهداشت خرید و فروش ماسک طبی را رایگان اعلام کند موضع دیجی کالا چه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - خواهد بود می‌گوید: «ما با تمام توان خودمان در کنار رسانیدن ماسک رایگان به دست مردم هستیم و حاضر هستیم تیم لجستیک خود را برای رساندن ماسک به دست مردم در کنار شبکه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - سلامت کشور قرار دهیم.»

از آنسو در سایت خرید و فروش «دیوار» نیز اگر کلمه ماسک تنفسی را جستجو کنید با عبارتی مواجه می‌شوید که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - در آن نوشته «موردی برای نمایش وجود ندارد.» پلتفرم دیوار تمامی آگهی‌های مرتبط با انواع - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - ماسک را مسدود کرده و با اینکه در نگاه اول این موضوع حذف کردن صورت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - مساله به نظر می‌رسد اما روابط عمومی دیوار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - در این مورد نظر دیگری دارد. او به دیجیاتو می‌گوید این کار یک اقدام ضروری از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - سوی مجموعه بوده و بعد از همفکری توسط اعضای خود تیم رخ داده است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان

روابط - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - عمومی دیوار به دیجیاتو می‌گوید: «یک بازار سیاه پیرامون ماسک در کشور ایجاد شد و این بازار سیاه در بستر آنلاین هم رخنه کرد. بحث ما فقط بحث قیمت‌گذاری نجومی روی این محصولات نبود - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - بلکه به موضوع مهم‌تر دیگری یعنی کیفیت این کالای بهداشتی نگاه می‌کردیم و دغدغه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - آن را داشتیم.»

به گفته مدیر روابط عمومی دیوار، محصولی همچون ماسک طبی و تنفسی یک محصول بهداشتی است و مشخص نیست که تولیدکنندگان دقیقا با چه معیاری این محصول را تولید می‌کنند. او باور دارد که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - آنها نمی‌توانستند از نظر کیفی به صحت معتبر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - بودن این ماسک‌ها پی ببرند و ممکن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - بود خریداری با گرفتن یک ماسک از فروشنده دیوار، تصور کند که ماسک درستی خریده در صورتی که کالای بی‌کیفیتی را گرفته باشد.

او می‌گوید این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - موضوع در محصولی چون محلول ضدعفونی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - کننده‌ی دست کمتر به چشم می‌آید چرا که برندهای معتبر و نشان استاندارد و سازمان دارو در این محصولات به چشم می‌خورد و همچنین بازار سیاهی در آن ایجاد نشده بود. این تصمیم را خود تیم دیوار اتخاذ کرده و دستوری برای برداشتن این کالاها از سوی نهادی دریافت نکرده است: «ما تصمیم گرفتیم که به این بازار سیاه دامن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رودبار استان گیلان - نزنیم و از رسیدن محصولات بی‌کیفیت به دست مردم جلوگیری کنیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone