🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22833.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ارسال تجهیزات استراتژیک به ایران برای گیگابایت دردسرساز شد

دولت تایوان یکی از زیر مجموعه های گیگابایت را به خاطر ارسال محصولاتی به ایران جریمه کرده است. تایوان علی رغم روابط دیپلماتیک با ایران از دستورالعمل های آمریکا برای اعمال محدودیت های تجاری و ...

دولت تایوان یکی از زیر مجموعه های گیگابایت را به خاطر ارسال محصولاتی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلوگاه استان مازندران - به ایران جریمه کرده است.

تایوان علی رغم روابط دیپلماتیک با ایران از دستورالعمل های آمریکا برای اعمال محدودیت های تجاری و صادرات به کشورهای خارجی پیروی می کند. در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلوگاه استان مازندران - همین راستا دفتر تجارت خارجی این کشور - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلوگاه استان مازندران - فهرستی بلند بالا از اقلامی تهیه کرده که صادرات آنها به ایران به خاطر تحریم ممنوع است؛ فهرستی که کمپانی گیگابایت جدیدا قربانی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلوگاه استان مازندران - آن است.

گیگابایت یکی از نام های شناخته شده دنیای فناوری در ایران است و محصولات مختلفی از سرور - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلوگاه استان مازندران - گرفته تا مادربورد را به بازار داخل عرضه می کند اما ارسال تجهیزاتی استراتژیک به ایران برای آنها دردسرساز شده است. اخیرا یکی از زیر مجموعه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلوگاه استان مازندران - های این کمپانی که در زمینه تولید تجهیزات شبکه و مخابرات فعالیت دارد «تجهیزات استراتژیک بسیار پیشرفته» را بدون دریافت مجوز از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلوگاه استان مازندران - «دفتر تجارت خارجی» تایوان به ایران ارسال کرده است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلوگاه استان مازندران
کارکنان گیگابایت در حال خروج از دادگاه

ظاهرا ارسال این محموله با توجه به تحریم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلوگاه استان مازندران - های آمریکا قانونی نبوده است. در پی این اقدام پلیس تایوان دفاتر گیگابایت را - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلوگاه استان مازندران - بازرسی و چندین نفر از مدیران و کارکنان کلیدی را نیز بازجویی کرده است. هر چند هنوز تحقیقات جریان دارد و اتهامی علیه گیگابایت مطرح - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلوگاه استان مازندران - نشده اما دادگاه از همین حالا  Yi Tai Li، مدیر زیر مجموعه مذکور و خود این واحد را به ترتیب به پرداخت ۶۵۰۰ و ۱۶۴۴ دلار جریمه محکوم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلوگاه استان مازندران - کرده است.

گیگابایت ارسال - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلوگاه استان مازندران - این محموله به ایران را یک اشتباه مدیریتی ناشی از ایراداتی در نرم افزار ERP عنوان کرده است. این شرکت با ارسال نامه ای به بورس اوراق بهادار تایوان تاکید کرده که ارزش این محموله از ۲۵۰۰ دلار فراتر نمی رود اما با این وجود مانع فروش آن در ایران شده و به مبدا باز گردانده است.

 

تماشا کنید: دیپ فیک ایلان ماسک و جف بزوس در نقش بازیگران استارترک

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone