🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22835.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل و سامسونگ در حال توسعه شارژ سریع ۶۵ واتی GaN هستند

شرکت‌های بزرگ حوزه تکنولوژی مانند اپل، سامسونگ، هواوی و اوپو در فکر ارائه شارژرهایی با سرعت بسیار بالا در سال جاری هستند. نام این شارژرها، شارژرهای گالیوم نیترید است که نسبت به شارژ‌های سیلیکونی، هم ...

شرکت‌های بزرگ حوزه تکنولوژی مانند اپل، سامسونگ، هواوی و اوپو در فکر ارائه شارژرهایی با سرعت بسیار بالا در سال جاری هستند. نام این شارژرها، شارژرهای گالیوم نیترید است که نسبت به شارژ‌های سیلیکونی، هم سرعت بالاتری دارند (۶۵ وات به بالا) - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خلخال استان اردبیل - و هم فضای کمتری اشغال خواهند کرد.

شارژرهای مبتنی بر گالیوم نیترید «GaN» نسبت به شارژرهای سیلیکونی فعلی، به اجزای کمتری نیاز دارند و در عین حال می‌توانند گرمای بیشتری تحمل کرده و سرعت‌های بیشتری را به دلیل رساناتر بودن ارائه کنند. البته پورت مخصوصی برای این شارژر وجود ندارد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خلخال استان اردبیل - ولی از آن‌جایی که تنها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خلخال استان اردبیل - استاندارد USB-C PD یا پاور دلیوری می‌تواند از سرعت‌های بالا مثل ۶۵ وات پشتیبانی کند،‌ ضروری است که اپل هم به جمع دوست‌داران USB-C بپیوندد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خلخال استان اردبیل

تنها دلیلی که تاکنون مانع ارائه شارژرهای گالیوم نیترید بود، قیمت بالای تولید آن‌های برای مصارف عمومی عنوان شده است. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خلخال استان اردبیل - با این حال، در نمایشگاه CES که ماه گذشته برگزار شد، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خلخال استان اردبیل - شاهد عرضه شارژرهای مبتنی بر این تکنولوژی بودیم که گواه این خواهند بود این شارژرها دیگر مانند گذشته قیمت‌های گزاف - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خلخال استان اردبیل - نخواهند داشت. شرکت‌های بزرگ نیز در حال پیدا کردن راه‌حلی هستند تا این تکنولوژی را با قیمتی معقول در اختیار علاقه‌مندان و کاربران خود قرار دهند.

البته در حال حاضر هم کمپانی شیائومی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خلخال استان اردبیل - شارژر‌های گالیوم نیتریدی را به بازار عرضه کرده است. برای مثال با شارژر این کمپانی می‌توان شیائومی می ۱۰ پرو را تنها در ۴۵ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کرد. کمپانی اپل اما سریع‌ترین شارژری که به همراه آیفون می‌فروشد، ۱۸ وات است که آن هم تنها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر خلخال استان اردبیل - در جعبه آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس قرار دارد. البته در کل باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که خود گوشی نیز باید از سرعت شارژ بالا پشتیبانی کند. در هر صورت شاید در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه شدن شارژرهای گالیوم نیترید در جعبه‌های گوشی هوشمند خود بودیم؛ انتظاری که چندان هم عجیب و غیر معقول نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone