🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26154.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

نسخه ۵۵ مرورگر اپرا با دارک مود بهینه برای اندروید منتشر شد

نسخه ۵۵ مرورگر اپرا برای پلتفرم اندروید منتشر شده است که مهم‌ترین تغییرات آن مربوط به دارک مود بهینه شده می‌شود. علاوه بر این، ویژگی‌‌های جدید دیگری نیز به این نسخه اضافه شده که در ادامه ...

نسخه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی - ۵۵ مرورگر اپرا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی - برای پلتفرم اندروید منتشر شده است که مهم‌ترین تغییرات آن مربوط به دارک مود بهینه شده می‌شود. علاوه بر این، ویژگی‌‌های جدید دیگری نیز به این نسخه اضافه شده که در ادامه باهم مرور می‌کنیم.

مهمترین تغییرات نسخه ۵۵ بر اساس وبلاگ اپرا، حالت بهینه شده دارک مود است. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی - اگر به خاطر داشته باشید، مرورگر اپرا مدتی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی - است از حالت تاریک استفاده می‌کند. اما این بار این کمپانی پا را فراتر گذاشته و سعی کرده تا بهترین نسخه از حالت تاریک را به مرورگر خود بیاورد. در نسخه ۵۵ مرورگر اپرا، شاهد اضافه شدن اسلایدری هستیم که به کاربران اجازه می‌دهد دمای رنگ و شدت آن را کم و زیاد کند. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی - ان کار باعث - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌شود تا کاربر نور آبی و روشنایی نمایشگر را با دقت و کنترل بیشتری تنظیم کند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی

در حالت تاریک نسخه ۵۵ مرورگر اپرا نیز چند گزینه جدید وجود دارد. علاوه بر اسلایدر بالا که حالت دارک مود را کنترل می‌کرد، گزینه‌ای جدید وجود دارد که تم تاریک را فعال می‌کند. بر اساس گفته‌های اپرا، این تم باعث می‌شود تا وب - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی - سایت‌هایی که از CSS بهینه شده برای حالت تاریک بهره می‌برند، به صورت خودکار به حالت تاریک تغییر یابند. البته اپرا می‌گوید وب سایت‌های کمی وجود دارند که از این حالت پشتیبانی می‌کنند.

با این حال اگر به یکی از این وب سایت‌ها سر زدید، می‌توانید با فعال کردن حالت «Dark Web Pages» به صورت خودکار، صفحه سایت را مناسب شرایط تاریک کنید. این کار به صورت خودکار صفحه سایت را به حالت تاریک تبدیل می‌کند تا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی - نور کمتری به چشم کاربر برسد و در نتیجه در شب، راحت‌تر مطالعه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی - کند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی

علاوه بر این، نسخه ۵۵ مرورگر اپرا حالت دیگری هم برای تاریک کردن کیبورد گوشی دارد تا اگر کیبوردی با پشتیبانی از دارک مود نصب نکردید، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی - به طور خودکار آن را هم تاریک - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی - کند. تغییرات دیگر نیز مروبط به مطالعه دو ستونی در تبلت های اندرویدی در بخش اخبار اپرا است. همچنین اکنون برای تغییر پنجره باز در مرورگ اپرا، نیاز نیست تا به گالری تب بروید، زیرا در این بروزرسانی می‌توانید با کشدن انگشت خود روی پایین صفحه، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی - میان تب‌ها جا به جا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی - شوید.

- تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کمیجان استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone