🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21807.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی ثبت احوال: بیش از ۱۰ میلیون ایرانی در صف دریافت کارت هوشمند ملی هستند

کارت هوشمند ملی به عنوان یکی از کلیدهای اصلی ورود به دولت الکترونیکی شناخته می‌شود. سخنگوی سازمان ثبت احوال اما اعلام کرده که تا به امروز بیش از ده میلیون نفر در نوبت دریافت کارت ...

کارت هوشمند ملی به عنوان یکی از کلیدهای اصلی ورود به دولت الکترونیکی شناخته می‌شود. سخنگوی سازمان ثبت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - احوال اما اعلام کرده که تا به امروز بیش از ده میلیون نفر در نوبت دریافت کارت هوشمند ملی هستند و به نظر می‌رسد چاپخانه طرف قرارداد با این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - سازمان به تعهدات خود به درستی عمل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - نکرده است.

ایران به واسطه تحریم‌ها برای تهیه بدنه کارت‌های ملی هوشمند به مشکل خورد؛ مشکلی که در اسفند ۱۳۹۶ گریبانگیر سازمان ثبت احوال شد و کمی پس از آن اعلام شد که تولیدکنندگان داخلی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - می‌توانند این بدنه را تولید نمایند. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - با این حال - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - به نظر می‌رسد سازمان ثبت احوال با یک چاپخانه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - در این زمینه قرارداد بسته که نتوانسته پاسخگوی حجم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - نیاز تقاضا باشد.

احتمال دارد شما هم جزو افرادی باشید که در طول یک سال اخیر برای ثبت نام کارت هوشمند ملی به مراکز مخصوص رفته‌اید اما تا به امروز خبری از دریافت این کارت ندارید. باید گفت روند دریافت کارت هوشمند ملی طولانی شده و متقاضیان را با این سؤال مواجه کرده که چرا چندین بار مسئولان سازمان ثبت احوال در رسانه‌ها از مردم می‌خواستند که هرچه زودتر برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام کنند در حالی که این انتظارها برای دریافت کارت هوشمند ملی طولانی شده است و در زمان مقرر پاسخوگی متقاضیان نیستند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در همین راستا به ایرنا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - گفته که چاپخانه دولتی طرف قرارداد با آنها به تعهدات خود عمل نکرده است: «چنانچه چاپخانه دولتی که مسئول تولید بدنه کارت هوشمند ملی است به تعهداتش در زمینه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - تولید بدنه این کارت عمل کند، سازمان ثبت احوال طی ۶ ماه می‌تواند برای همه افرادی که در نوبت گرفتن کارت هستند، کارت را صادر و تحویل دهد.»

«سیف الله ابوترابی» تاکید کرده در حال حاضر بیش از ۱۰میلیون و ۶۰۰ هزار نفر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - در نوبت صدور کارت هوشمند ملی هستند و برخی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - از این افراد حتی نزدیک به دو سال است که مراحل پیش ثبت نام کارت هوشمند ملی را انجام داده اند اما همچنان منتظر دریافت کارت هستند.

به گفته ابوترابی در حال حاضر تراشه کارت هوشمند ملی از خارج از کشور تامین می شود و مشکلی در واردات آن وجود ندارد، اما بدنه کارت تولید داخل است که در گروی تعهد چاپخانه دولتی است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال خبر داده تا ششم خرداد ماه جاری ۴۶ میلیون و۴۱۹ هزار و ۲۰۷ قطعه کارت هوشمند ملی برای ایرانیان واجد شرایط (افراد بالای ۱۵ سال تمام) صادر شده است: «همچنین تاکنون ۵۷ میلیون و ۱۱ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - هزار و ۸۴۳ نفر از واجدین شرایط دریافت کارت هوشمند ملی مراحل تکمیل ثبت نام کارت هوشمند ملی را انجام داده اند.»

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان

صدور کارت هوشمند ملی به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیکی که موجب توزیع عادلانه فرصت‌ها، کاهش بسیاری از هزینه‌های دولت و مردم خواهد شد، از سال ۱۳۹۱ آغاز - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - شده و بر اساس هدف گذاری‌ها قرار بود این کارت تا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - پایان سال ۱۳۹۷ برای تمام واجدان شرایط صادر شود و جایگزین کارت‌های ملی کنونی بشود. با این حال پس از گذشت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - بیش از یک سال از این موضوع، هنوز طرح کارت ملی هوشمند - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - به مرحله نهایی نرسیده و بسیاری از مردم در نوبت دریافت کارت هوشمند به سر می‌برند و عده‌ای نیز همچنان نسبت به دریافت این کارت، ثبت نام نکرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone