🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26153.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اولین نتایج بنچمارک گیکبنچ کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ منتشر شد

چیپست جدید کوالکام یا همان اسنپدراگون ۸۶۵ چند روزی است که معرفی شده و این کمپانی قول ۲۵ درصد سرعت پردازشی و ۲۰ درصد سرعت پردازش گرافیکی بیشتر را داده است. اکنون نتایج گیک بنچ ...

چیپست جدید کوالکام یا همان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - اسنپدراگون ۸۶۵ چند روزی است که معرفی شده و این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - کمپانی قول ۲۵ درصد سرعت پردازشی و ۲۰ درصد سرعت پردازش گرافیکی بیشتر را داده است. اکنون نتایج گیک بنچ این چیپست منشر شده و به نظر می‌رسد قول‌های کوالکام محقق شده‌اند.

نتایج بنچمارک زیر توسط پایگاه داده نسخه ۴ - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - اپلیکیشن گیکبنچ به دست آمده است. البته چندین تست نیز توسط - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - نسخه پنج گرفته شده که نمی‌توان چندان به آن اعتماد کرد. با این حال قدرت پردازشی تک هسته‌ای و چند هسته‌ای اسنپدراگون ۸۶۵، نوید افزایش قدرت ۲۵ درصدی در بخش پردازش را نسبت به مدل قبلی یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی

اگر برایتان سوال پیش آمده که چرا این نسخه با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مقایسه نشده، دلیل آن این است - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - ۸۵۵ پلاس نسخه بهینه شده گرافیکی اسنپدراگون ۸۵۵ است و اپلیکیشن گیک بنچ، پردازنده گرافیکی را محک نمی‌زند. با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - این حال - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - با توجه به نمودار‌های به دست آمده از قدرت پردازشی تک هسته‌ای و چند هسته‌ای اسنپدراگون ۸۶۵، می‌توان به خوبی افزایش ۲۲-۲۳ درصدی در توان پردازشی را دید.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی

با این حال باید دید که پردازنده اگزینوس - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - جدید چگونه از این تست‌‌‌ها بیرون می‌آید. ولی تا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - آن موقع، به نظر می‌رسد اسنپدراگون ۸۶۵ پرچمدار - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - پردازنده‌های اوایل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - سال ۲۰۲۰ باشد. البته پردازنده جدید مدیاتک و کرین ۹۹۰ را نیز از یاد نبرید که نتایج بنچمارک انتوتوی بسیار امیدوارکننده‌ای از خود نشان داده‌اند.

از آن جایی که سامسونگ بخش طراحی‌های چیپست خود را تعطیل کرد و هواوی هم همیشه از طراحی‌های ARM در چیپست‌های خود بهره می‌برد، احتمالا شاهد توان پردازشی مشابه‌ای در گوشی‌های پرچمدار اندرویدی خواهیم بود و چندان تفاوتی ندارد که از کدام چیپست استفاده خواهند کرد. البته این پدیده به این معناست که اپل همچنان بر مسند قدرتمندترین پردازند موبایل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - خواهد نشست و کمپانی‌های سازنده چیپست، تا آینده‌ای نامعلوم نمی‌توانند اپل را به زیر بکشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone