🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23043.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ تولید انبوه رم 16 گیگابایتی LPDDR5 برای گوشی را آغاز کرد

سامسونگ برای اولین بار در دنیا تولید انبوه چیپ رم 16 گیگابایتی LPDDR5 برای تلفن های هوشمند را آغاز کرد. به گفته این شرکت کره ای، چیپ رم جدید به کاربران توانایی تجربه اینترنت 5G ...

سامسونگ برای اولین بار در دنیا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - تولید انبوه چیپ رم 16 گیگابایتی LPDDR5 برای تلفن های هوشمند را آغاز کرد. به گفته این شرکت کره ای، چیپ رم - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - جدید به کاربران توانایی تجربه اینترنت 5G و قابلیت های هوش مصنوعی بهبود یافته در بازی های گرافیکی و عکسبرداری هوشمند را می دهد.

رم 16 گیگابایتی LPDDR5 سامسونگ از نوع DRAM است. نرخ انتقال داده آن در حالت استاندارد 5500 مگابیت بر ثانیه بوده و از این لحاظ برتری قابل توجهی نسبت به رم 12 گیگابایتی LPDRR4X نسل قبل با نرخ انتقال داده 4266 مگابیت بر ثانیه دارد.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر بندر انزلی استان گیلان

رم 16 گیگابایتی LPDDR5 به لطف بهره مندی از هشت چیپ 12 گیگابیتی و چهار چیپ 8 - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - گیگابیتی و همچنین استفاده از فناوری لیتوگرافی 10 نانومتری نسل دوم سامسونگ، در مقایسه با - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - چیپ رم 8 گیگابایتی LPDDR4X، بیست درصد انرژی کمتری مصرف کرده و دو برابر نسبت به آن ظرفیت حافظه بیشتری را به ارمغان می آورد.

سامسونگ این چیپ را در کارخانه شهر پیونگتائک کره - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - جنوبی تولید می کند. این شرکت همچنین در نیمه دوم سال جاری میلادی تولید چیپ رم 16 گیگابایتی LPDDR4X DRAM - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - با سرعت انتقال داده حداکثر 6 - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - گیگابیت بر ثانیه را نیز با استفاده از فرآیند 10 نانومتری نسل سوم خود آغاز خواهد کرد.

به گفته سامسونگ رم 16 گیگابایتی به گوشی های هوشمند دو برابر ظرفیت حافظه بیشتری در مقایسه با بیشتر کامپیوترها می دهد. انتظار می رود در ماه های آینده جدیدترین چیپ های رم - تعمیرات مایکروفر سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - این سازنده کره ای در تعداد زیادی گوشی گرانقیمت به کار روند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone