🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17415.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

رویداد سکوی پرتاب ۱۰۰ استارتاپ: ۷ میلیارد سرمایه برای ۳۰ استارتاپ موفق جمع‌آوری شد

رویداد سکوی پرتاب صعود تابستانه مجموعه ۱۰۰ استارتاپ با معرفی ۳۰ استارت‌آپ موفق در جذب سرمایه به پایان رسید. مدیر ارتباطات و رسانه ۱۰۰ استارت‌آپ خبر داده در پایان یک روز رقابت بین ۶۰ تیم ...

رویداد سکوی پرتاب صعود تابستانه مجموعه ۱۰۰ استارتاپ با معرفی ۳۰ استارت‌آپ موفق در جذب سرمایه به پایان رسید. مدیر ارتباطات و رسانه ۱۰۰ استارت‌آپ خبر داده در پایان یک روز رقابت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - بین ۶۰ تیم استارت‌آپی، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - نزدیک به ۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری قطعی شد.

از بین حدود ۷۰۰ طرح ارسال شده به این مجموعه استارت‌آپی، ۶۰ استارت‌آپ برای داوری نهایی انتخاب شده بودند،که ۵۰ تیم از آنها به صورت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - حضوری و ۱۰ تیم دیگر به صورت مجازی داوری شدند. «ارسلان باسلی‌زاده» مدیر ارتباطات و رسانه مجموعه ١٠٠ استارت آپ در این رابطه خبر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - داده که ۱۰۰ استارت‌آپ به دنبال تشکیل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - زیرساختی برای تیم های حاضر در مرحله بذری و پیش بذری است و می‌خواهد جریان این اتفاقات در روندی سریع‌تر رخ بدهد. در همین راستا در این رویداد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - ۳۲ داور و منتور از مجموعه‌های مختلف استارتاپی کشور حضور داشتند و ۲۱۷ داوری در یک روز رقم خورد.

باسلی زاده با تاکید بر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - لزوم حرکت هماهنگ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - و متحد برای کمک به اکوسیستم استارتاپی کشور در شرایط حاضر گفت: «نه تنها در داوری و منتوری، بلکه در سرمایه گذاری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - هم از ظرفیت مجموعه های مختلف استفاده می‌کنیم، در حال حاضر صندوق سرمایه گذاری این مجموعه با حضور ۶ مجموعه بنیاد برکت، شناسا، موسسه صندوق پژوهش و فناوری پرشین داروی البرز، صندوق پژوهش و فناوری غیر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - دولتی استان خراسان رضوی، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - در حال فعالیت است.»

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان

باسلی زاده همچنین تاکید دارد که در رویداد پنجشنبه، مجموعه های حاضر در رویداد می‌توانستند بر استارتاپ‌های خاص نیز سرمایه گذاری نمایند: «در رویداد سکوی پرتاب از طرف داوران حاضر ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری صورت گرفت.»

در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - اختتامیه این رویداد داوران تیم‌های منتخب را معرفی کردند که این تیم‌ها عبارتند از «استودیو پرتو»، «بهزی»، «منو»، «هووم»، «اسپو»، «وی‌لرنو»، «بوتیک»، «باینو»، «چمدون»، «حامی‌باش»، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - «آن‌آموز»، «خشک‌شویی اتوبان»، «سینا طب نوین»، «دیبانگاران تن‌پوش گستر»، «دون‌دوک»، «نورولند»، «سمف‌کیدز»، «چی خوبه»، «چارچرخ»، «سه‌کنج»، «رنکینگ»، «نت‌بوک»، «ترید‌هاب»، «اکتیویا»، «تک بی»، «دروا»، «اسپیکا»، «قلمه»، «دورطب» و «قلنج».

به گفته باسلی زاده مجموعه ۱۰۰ استارت‌آپ به صورت عمومی روی تمام استارت‌آپ‌ها با هرایده‌ای سرمایه‌گذاری می‌کند.تیم‌ها هم در هر حوزه‌ای که هستند، خدمات و ایده‌های خود را ارائه می‌دهند و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - مورد بررسی قرار می‌گیرند. شایان ذکر است در این رویداد داورها از افراد توانمند اکوسیستم بودند و آنها در حوزه‌های مختلف از سلامت و بیوتکنولوژی تا ارائه خدمات و سرویس‌ها فعالیت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - می‌کنند و در این رویداد نیز تیم‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان

مدیر ارتباطات و رسانه ۱۰۰ استارت‌آپ با اشاره به حضور مسئولان دولتی در رویداد اخیر این مجموعه گفت: «امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، مشکات اسدی، مشاور زنان معاون وزیر ارتباطات، سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، علی ناظمی، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی از جمله مسئولان بازدید کننده از رویداد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - بودند و با همکاری این نهادها مساعدت های خوبی را برای تیم های موفق در داوری در نظر گرفته ایم، که به زودی به اطلاع آنها - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - خواهد رسید.»

آنطور که باسلی‌زاده می‌گوید قدم بعدی برای تیم های حاضر در رویداد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر قروه استان کردستان - سکوی پرتاب جذب اولین نوبت سرمایه و ورود به فرایند شتابدهی است: «این شتابدهی نیز با معرفی به شتابدهنده های همکار صورت می‌گیرد.» در نهایت باید گفت ۱۰۰استارت‌آپ آمادگی دارد با شتابدهنده های مختلف وارد همکاری شود و در حال حاضر نیز با چند شتابدهنده در تهران و شهرستان‌ها در حال همکاری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone