🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12717.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سومین رویداد گراف‌دی با محوریت مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود

سومین رویداد گراف دی ۱۰ اسفند ماه در صندوق نوآوری، شکوفایی ریاست جمهوری و با بررسی تجربه‌های مسئولیت اجتماعی در ایران و جهان، برگزار خواهد شد. در سال‌های اخیر شرکت‌های فناوری محور ایرانی که البته ...

سومین رویداد گراف دی ۱۰ اسفند ماه در صندوق نوآوری، شکوفایی ریاست جمهوری و با بررسی تجربه‌های مسئولیت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - اجتماعی در ایران و جهان، برگزار خواهد شد.

در سال‌های اخیر شرکت‌های فناوری محور ایرانی که البته هنوز هم عده‌ای از آن‌ها تحت عنوان استارتاپ یاد می‌کنند، در حوزه مسئولیت اجتماعی قدم‌های سریعی برداشته‌اند. استارتاپ‌ها به خوبی نشان داده‌اند که درک قابل قبولی از CSR دارند و ایده‌های متفاوت‌شان، اقدامات آن‌ها را متمایز - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - از شرکت‌های سنتی‌تر می‌کند.

شرکت‌های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - پیشرو نیز همواره به اهمیت ارتباط میان برند یا علامت تجاری خود با مسئولیت اجتماعی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - شرکت واقف‌ بوده و معتقدند که سرمایه‌گذاری در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت، اقدامی هزینه‌بر نیست. بلکه اقدامی مبتنی بر مدیریت استراتژیک، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - در جهت ایجاد مزیت رقابتی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - برای شرکت و کمک به توسعه جامعه است. با توجه به اهمیت و جایگاه این موضوع، سومین گردهمایی روابط‌عمومی‌های اکوسیستم فناوری و نوآوری (گراف‌دی) به موضوع «مسئولیت اجتماعی در ایران و جهان»  اختصاص داده شده است.

این رویداد با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های بانکی، فناوری، ارتباطی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - و استارتاپی با هدف انتقال تجربه و تعامل برگزار می‌شود. گراف‌دی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - رویدادی در حوزه روابط‌عمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گردهم جمع آورد و زمینه‌ای را برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آنها فراهم کند. مدیران روابط عمومی شرکت مخابرات و بانک خاورمیانه و فولاد خوزستان و چند تن دیگر تنها چند عضو حاضر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - در این رویداد خواهند بود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس

«سعید کریمی»، دبیر رویداد گراف دی نیز با بیان اینکه این رویداد، به منظور  کسب دانش و راهکارهای علمی برای ارتقای فعالیت‌های ارتباطی برگزار می‌شود، به تشریح برنامه‌های این رویداد پرداخته است: «در این رویداد که به صورت آنلاین و همچنین به صورت محدود - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود، محمد مهدی مومن‌زاده، عضو هیئت مدیره فولاد خوزستان به ایراد سخنرانی با موضوع بررسی سرمایه‌گذاری و تأمین مالی مسؤولانه می‌پردازد.»

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس
گراف - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - دی ، رویدادی در حوزه روابط عمومی است - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - که در نظر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - را گرد هم جمع آورد و زمینه‌ای را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آن‌ها فراهم سازد

به گفته کریمی در این رویداد، بخش‌های مختلفی پیش‌بینی شده است، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - در بخش گفت‌وگو، محسن کریمی، مدیر روابط عمومی بانک خاورمیانه و سعید کریمی به عنوان دبیر رویداد گراف‌دی، چگونگی استفاده از دانش - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - مسئولیت اجتماعی در جهت انتقال پیام را بررسی کرده و اهداف آن را به منظور انتقال تجربه و تعامل احصا می‌کنیم. در پنل روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی نیز ، بهداد نامور، مدرس و مشاور ارتباطات، بازاریابی و برندسازی سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است، مخاطبان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - می‌توانند از طریق آپارات یا اینستاگرام گراف دی به آدرس graf_day@ این رویداد را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - دنبال و در مباحث مشارکت داشته باشند.

شما می‌توانید گزارش کاملی از رویداد دوم گراف دی را در این - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - لینک از دیجیاتو بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone