🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19703.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مینگ‌-چی کو: تولید دوربین آیفون ۱۲ به مشکل خورده است

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس اپل که قبلا به درستی از تاخیر یک ماهه در تولید انبوه مدل‌های ۵.۴ و ۶.۱ اینچی سری آیفون ۱۲ خبر داده بود، حالا گزارشی منتشر کرده که از به مشکل ...

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس اپل که قبلا به درستی از تاخیر یک ماهه در تولید انبوه مدل‌های ۵.۴ و ۶.۱ اینچی سری آیفون ۱۲ خبر داده بود، حالا گزارشی منتشر کرده که از به مشکل خوردن تامین کنندگان اپل در تولید قطعات دوربین این پرچمدارها حکایت دارد.

هر چهار عضو خانواده آیفون ۱۲ فارغ از برخی تفاوت‌ها از دوربین فوق عریض - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان - مجهز به لنزهای 7P بهره خواهند برد اما آنطور که مینگ-چی کو می‌گوید ظاهرا یکی از تامین کننده‌های این لنز به مشکل خورده و قطعات تولید - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان - شده آنها برای مدل‌های ۵.۴ و ۶.۱ اینچی در دما و رطوبت بالا ریسک خرد شدن دارند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان

این مشکل در لنزهای تولید شده توسط «Genius Electronic Optical» - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان - رویت شده اما شانس اپل در این است که دیگر تامین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان - کننده لنزهای 7P یعنی «Largan» با موفقیت در تست‌ها قبول شده است. به باور کو اپل برای جلوگیری از ایجاد تاخیر بیشتر در عرضه آیفون ۱۲ سفارشات - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان - بیشتری را به عهده Largan قرار خواهد داد. در صورتی که Largan از پس تامین این سفارشات برآید و از آنجا که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان - عرضه آیفون ۱۲ قبلا برای چند هفته به تاخیر افتاده بود، بعید است شاهد تاخیر بیشتر در عرضه این محصولات - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان - باشیم.

بدبیاری‌های Genius اما - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان - به همینجا ختم نمی‌شود و تحت این شرایط برای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان - دریافت سفارشات بیشتر از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان - اپل چاره‌ای جز کاهش ۳۰ درصدی قیمت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان - ندارند که حاشیه سود این شرکت را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در خبر دیگری مربوط به آیفون ۱۲ امروز شاهد انتشار تصویر نمایشگر یکی از این گوشی‌ها از سوی افشاگری با نام کاربری Mrwhite بودیم. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان - اپل برای نخستین بار تمام پرچمدارهایش را با پنل OLED روانه بازار خواهد کرد. این نمایشگر که بار تولید بخشی از آن بر عهده ال‌جی بوده از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود اما ظاهرا نرخ رفرش آنها بر خلاف گمانه‌زنی‌های قبلی ۱۲۰ هرتز نیست.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر قوچان استان خراسان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone