🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19175.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

انقلابی در باتری‌های «روی-هوا» با یک ترکیب شیمیایی غیرقلیایی جدید

در سال‌های اخیر با افزایش تقاضا برای خودروهای برقی روبه‌رو بوده‌ایم که این تقاضا در آینده با افزایش بیشتر نیز همراه خواهد بود. در همین راستا پژوهشگران انواع مختلف باتری را توسعه می‌دهند که یکی از ...

در سال‌های اخیر با افزایش تقاضا برای خودروهای برقی روبه‌رو بوده‌ایم که این تقاضا در آینده با افزایش بیشتر نیز همراه خواهد بود. در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - همین راستا پژوهشگران انواع مختلف باتری را توسعه می‌دهند که یکی از آن‌ها، باتری‌های «روی-هوا» (ZAB) هستند که مشکلات مخصوص به خود را دارند. حالا پژوهشگران با یک ترکیب شیمیایی جدید - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - یکی از مشکلات جدی را برطرف کرده‌اند.

باتری روی-هوا یک چالش بزرگ یعنی ناپایداری را تجربه می‌کند. این باتری‌ها واکنش‌های مخربی مانند تشکیل دندریت و خرابی الکترود هوا دارند که ناشی از استفاده از الکترولیت‌های قلیایی است که نتیجه‌ای جز خرابی باتری ندارد. حالا پژوهشگران توانسته‌اند چنین مشکلی را با استفاده از یک ترکیب شیمیایی جدید غیرقلیایی آبی برطرف کنند.

در این الکترولیت غیرقلیایی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - از یک ترکیب شیمیایی برگشت‌پذیر به نام «پراکسید روی» استفاده شده که مزایای مختلفی در مقایسه با الکترولیت‌های قلیایی قدرتمند رایج دارد. از جمله این مزایا می‌توان به «آند روی» اشاره کرد که با ثبات شیمیایی بالاتر و برگشت‌پذیری الکتروشیمیایی، کارایی بیشتری دارد.

طبق اعلام یکی از پژوهشگران، باتری‌های‌ روی-هوا کنونی به علت وجود آب، از واکنش اکسایش - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - آهسته ۴ الکترون اکسیژن استفاده می‌کنند. با - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - این حال این تیم با استفاده از یک ترکیب روی-نمک با یک آنیون آبگریز به نام «تری‌فلوئورومتان‌سولفونات»، توانسته آب را از سطح کاتد هوا حذف کند.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گالیکش استان گلستان

پژوهشگران به این موضوع اشاره می‌کنند که این باتری روی-هوا می‌تواند برای ۳۲۰ چرخه و ۱۶۰۰ ساعت در اتمسفر عملکرد پایدار داشته باشد. در حالی که باتری‌های روی-هوا در مقایسه با باتری‌های لیتیوم یونی کنونی مزایای زیادی دارند، این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - فناوری همچنان به پژوهش‌ها و همچنین - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - بهینه‌سازی‌های بیشتری نیاز دارد.

یکی از چالش‌های کنونی، سیستم مدیریت آب برای استفاده بلندمدت است چرا که کار باتری در یک محیط اتمسفری باز، باعث - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - تبخیر الکترولیت می‌شود.

با توجه به تقاضای - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - بالا برای خودروهای برقی در سال‌های پیش رو و همچنین ورود اپل به این بخش از بازار، آینده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - برای صنعت باتری روشن به نظر می‌رسد. در آینده با باتری‌هایی با چگالی بالای انرژی روبه‌رو خواهیم شد که با هربار شارژ، برای مسافت زیادی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گالیکش استان گلستان - دوام می‌آورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone