🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19174.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با اپلیکیشن Speed Reading؛ تندخوانی را یاد بگیرید

نمی‌دانم چقدر با تندخوانی آشنایید، اما با یاد گرفتن این مهارت لطف بزرگی به خودتان می‌کنید. افراد تندخوان متن‌ها را سریع‌تر می‌خوانند، مفاهیم را زودتر می‌فهمند و طبیعتا همیشه در اهدافشان یک قدم از دیگران ...

نمی‌دانم چقدر با تندخوانی آشنایید، اما با یاد گرفتن این مهارت لطف بزرگی به خودتان می‌کنید. افراد تندخوان متن‌ها را سریع‌تر می‌خوانند، مفاهیم را زودتر می‌فهمند و طبیعتا همیشه در اهدافشان یک قدم از دیگران جلوترند.

اگر شما هم دوست دارید اصول تندخوانی را یاد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان - بگیرید اپلیکیشن Speed Reading چیزی است که حتما باید در گوشی داشته باشید. این برنامه کاربردی با تکیه بر یک سری تمرین ذهنی و چشمی تلاش می‌کند که سرعت مطالعه‌تان را ارتقاء بدهد، طوری که بعد از مدتی استفاده خواندن متن‌های بلند برایتان مثل آب خوردن شود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان

اپلیکیشن مبنای کارش را بر بازیوارسازی (گیمیفیکیشن) گذاشته و چالش‌هایی طراحی کرده که همیشه برای ادامه انگیزه داشته باشید. بنابراین هر روز که چالش‌ها را پشت سر می‌گذارید، هماهنگی چشم و مغزتان بیشتر می‌شود و هر روز تندخوان تر از دیروز می‌شوید.

Speed Reading روی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان - تندخوانی انگلیسی تمرکز - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان - کرده. روال کار اینطور است که باید یک - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان - سری چالش به شکل مینی گیم را پشت سر بگذارید و هر روز رکوردهای قبلی‌تان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان - را بزنید. مثلا یکی از چالش‌ها این است که چند کلمه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان - با سرعت خیلی زیاد روی صفحه می‌آیند و ناگهان صفحه سفید و متوقف می‌شود. حالا باید آخرین کلمه‌ای که قبل سفید شدن صفحه دیده‌اید را به اپلیکیشن بگویید.

با ادامه دادن همین چالش خودتان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان - بعد از مدتی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان - احساس می‌کنید که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان - چشمتان در تشخیص کلمات سریع‌تر شده و روان‌تر از قبل می‌توانید متن‌ها را بخوانید. البته Speed Reading چالش‌های جذاب دیگری - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان - هم دارد که هر کدام روی یک مهارت خاص تندخوانی کار می‌کنند. مثلا مینی گیمی هست که محدوده تمرکزتان را عریض‌تر می‌کند تا مثلا در یک ثانیه در عوض دو کلمه، بتوانید سه کلمه را بخوانید.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان

یا تمرینات دیگری هم هستند که چشم شما را برای خواندن کلیدواژه‌های یک متن بلند عادت می‌دهند. همه این تمرینات به صورت روزانه قابل پیگیری‌ هستند و Speed Reading پیشرفت‌تان در تندخوانی را روی نمودار به نمایش می‌گذارد.

اما یک قابلیت خوب دیگر اپلیکیشن پشتیبانی از کتاب‌های الکترونیکی است. Speed Reading از کتاب‌های دارای فرمت  fb2, epub, txt پشتیبانی می‌کند تا بتوانید به شیوه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان - تندخوانی آن‌ها را بخوانید که یکی از لذتبخش‌ترین ویژگی‌های این اپ به شمار می‌آید.

اپلیکیشن Speed Reading برای پلتفرم اندروید منتشر شده و برای تندخوانی انگلیسی بسیار عالی ظاهر می‌شود. اگر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان - برای آزمون انگلیسی آماده می‌شوید، مترجم هستید یا صرفا دوست دارید که متن‌های بلند را سریع‌تر بخوانید Speed Reading از آن تجربیاتی است که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان - راحت نباید از کنارش عبور کنید.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آستارا استان گیلان

Speed Reading — brain training

سازنده: Green Key Universe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone