🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19173.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

نخستین رندر هواوی P50 پرو از تغییر در طراحی آن نسبت به مدل فعلی خبر می‌دهد

نخستین رندر فاش شده از پرچمدار بعدی هواوی به اشتراک گذاشته شده است که هواوی P50‌ پرو را در ابعادی کوچکتر و مجهز به روزنه تکی دوربین سلفی روی نمایگشر نشان می‌دهد. «استیو همرستوفر» افشاگر ...

نخستین رندر فاش شده از پرچمدار بعدی هواوی به اشتراک گذاشته شده است که هواوی P50‌ پرو را در ابعادی کوچکتر و مجهز به روزنه تکی دوربین سلفی روی نمایگشر نشان می‌دهد.

«استیو همرستوفر» افشاگر معروف با نام کاربری «OnLeaks»، نخستین رندر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مریوان استان کردستان - هواوی P50 پرو را منتشر کرده است. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند با نمایشگر 6.6 اینچی معرفی شود؛ درنتیجه ابعادی کوچکتر از نسل قبلی خود یعنی هواوی P40 پرو با نمایشگر 6.76 اینچی خواهد داشت.

همان‌طور که در رندر فاش شده نمایش داده شده است،‌ نمایشگر گوشی در سمت راست و چپ دارای انحنایی با شعاع کم خواهد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مریوان استان کردستان - بود. البته به نظر می‌رسد دکمه‌های مربوط به کم و زیاد کردن صدا - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مریوان استان کردستان - و پاور نیز در کناره دستگاه قرار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مریوان استان کردستان - گرفته و هواوی قصد حذف کردن آنها - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مریوان استان کردستان - را ندارد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مریوان استان کردستان

با چنین طراحی، انتظار می‌رود هواوی P50 پرو دستگاهی جمع و جور باشد که با - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مریوان استان کردستان - ابعاد 159 میلی‌متر طول و 73 میلی‌متر عرض به بازار عرضه شده و در واقع تقریبا هم انداره هواوی P40 خواهد بود. این در حالی است که ابعاد هواوی P40 پرو  162.9 در 75.5 میلی‌متر است.

البته تغییر ابعاد هواوی P50 پرو نسبت به نسل قبلی، تنها تفاوتی نیست که غول فناوری چینی برای گوشی‌ هوشمند جدید خود در نظر گرفته است. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مریوان استان کردستان - در نمایشگر P50 پرو نسبت به P40 پرو دو تغییر دیگر هم مشاهده می‌شود.

هواوی تصمیم گرفته است گوشی هوشمند جدید خود را به جای بهره‌مندی از حفره بیضی شکل دوربین سلفی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مریوان استان کردستان - دوگانه، با روزنه تکی مخصوص دوربین سلفی به بازار عرضه کند. از سوی دیگر، هواوی P50‌ پرو پنلی معمولی خواهد داشت و خبری از نمایشگر آکوستیک که با هواوی P30 پرو معرفی شد، نخواهد بود.

براساس گزارش منتشر شده از سوی نشریه Elec، احتمالا هواوی  P50 پرو با - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مریوان استان کردستان - نمایشگرهای OLED سامسونگ و ال‌جی و بهره‌مندی از چیپست کرین 9000 رونمایی خواهد شد. هنوز مشخص نیست که TSMC مجوز داد و ستد با - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مریوان استان کردستان - هواوی را کسب کرده یا نه اما - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر مریوان استان کردستان - شرکت‌های دیگر چراغ سبز دولت آمریکا را دریافت کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone