🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  5. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19177.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک از مکانیزم بی‌سابقه فرود راکت سوپرهوی پرده برداشت

«ایلان ماسک» از طرح جدیدی برای فرود راکت غول پیکر سوپر هوی پرده برداشته که با نحوه فرود فالکون ۹ تفاوت اساسی دارد. این روش به کاهش هزینه کمک کرده و بوستر را به سرعت ...

«ایلان ماسک» از طرح جدیدی برای فرود - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - راکت غول پیکر سوپر هوی پرده برداشته که با نحوه فرود فالکون ۹ تفاوت اساسی دارد. این روش به کاهش هزینه کمک کرده و بوستر را به سرعت آماده پرتاب دوباره می‌کند.

«اسپیس ایکس» مدت‌هاست که با فرود آوردن بوسترهای فالکون ۹ و استفاده مجدد از آنها عصر جدیدی را در پرتاب‌‌های فضایی رقم زده است. - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - فرود مجدد فالکون ۹ با کمک پایه‌های غول پیکر و گرانقیمتی صورت می‌گیرد که راکت را روی سکو‌های زمینی یا شناورهای دریایی می‌نشانند. هرچند استفاده مجدد از بوستر از نظر مالی بسیار به نفع اسپیس ایکس تمام می‌شود اما قیمت این پایه‌ها بسیار بالاست و همچنین به خاطر افزایش قابل توجه حجم و وزن بوستر باعث می‌شود که در هر پرتاب به سوخت بیشتری - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - نیاز باشد.

ایلان ماسک، مدیرعامل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - و بنیانگذار اسپیس ایکس در توییتر خود - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - از پیاده سازی تغییراتی قابل توجه در راکت سوپرهوی خبر داده که نحوه فرود بوستر را از اساس تغییر می‌دهد. در این طرح به جای استفاده از پایه‌های مذکور، بازوی نصب شده در همان سکوی پرتاب بوستر را پیش از لمس زمین مهار می‌کند.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان

با توجه به نیروی فوق العاده بوستر حین فرود چنین روندی به طراحی یک بازوی فوق العاده قدرتمند و همچنین فرود دقیق بوستر نیاز دارد اما ایلان ماسک تاکید کرده که انجام آن علاوه بر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - کاهش حجم و وزن بوستر باعث می‌شود که سوپرهوی در کمتر از یک ساعت آماده استفاده مجدد باشد.

مزایای چشمگیر استفاده چندباره راکت‌های فضایی باعث - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - شده بسیاری از سازمان‌های فضایی دیگر نیز به این روش بیاورند. برای مثال کمپانی فضایی «راکت لب» ماه گذشته برای نخستین بار راکت خود را با موفقیت فرود آورد و روسیه نیز از برنامه‌های خود برای توسعه یک راکت چند بار - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - مصرف پرده برداشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone