🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19155.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هلیکوپتر «فلایت‌لب» ایرباس برای آزمایش فناوری‌های جدید به هوا برخاست

هلیکوپتر آزمایشی جدید ایرباس به منظور بررسی عملکرد تعدادی از جدیدترین سیستم‌های ارتقاء ایمنی برای اولین بار به هوا برخاست. معمولاً برای آزمایش سیستم‌های پروازی جدید از شبیه سازهای دیجیتالی و تونل‌های باد استفاده می‌کنند، ...

هلیکوپتر آزمایشی جدید ایرباس به منظور بررسی عملکرد تعدادی از جدیدترین سیستم‌های ارتقاء ایمنی برای اولین بار به هوا برخاست.

معمولاً برای آزمایش سیستم‌های پروازی جدید از شبیه سازهای دیجیتالی و تونل‌های باد استفاده می‌کنند، با این وجود برای آگاهی از عملکرد برخی فناوری‌های نیاز است تا آنها را روی هواپیما یا هلیکوپتر واقعی نصب کرد. ایرباس به همین منظور سیستم‌های جدید را روی برخی هواپیماها و هلیکوپترهای خود به نام - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر داراب استان فارس - «فلایت‌لب» (Flightlab) یا همان آزمایشگاه هوایی نصب می‌کند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر داراب استان فارس

یکی از هلیکوپترهای آزمایشی جدید این هواپیماساز فرانسوی مبتنی بر هلیکوپتر H130 و به منظور آزمایش سیستم‌های حمل و نقل هوایی شهری (UAM) ساخته شده است. ایرباس با این فلایت‌لب به دنبال آزمایش چندین فناوری جدید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر داراب استان فارس - است که ایمنی پرواز و عملکرد هلیکوپتر را ارتقاء می‌دهند. از جمله این فناوری‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم EAGLE: با استفاده از بینایی کامپیوتری موانع را به صورت خودکار تشخیص داده و محل فرود را به صورت سه بعدی بازسازی می‌کند.
  • سیستم هشدار برخورد مانع با روتور - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر داراب استان فارس - (RSAS): نزدیک‌ترین موانع به هلیکوپتر را تشخیص داده و ریسک برخورد ملخ‌ها با آنها را به خلبان هشدار می‌دهد.
  • سیستم نظارت بر سلامت و مصرف (HUMS): با چشم الکترونیکی بر عملکرد سیستم‌های هلیکوپترهای سبک نظارت می‌کند.
  • سیستم‌های مربوط به پرواز در محیط شهری (UAM) که برای تغییر رابط کاربری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر داراب استان فارس - نشاندهنده‌ها جهت آسان شدن استفاده از آنها طراحی شده است.
  • سیستم موتور - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر داراب استان فارس - پشتیبان (EBS) و احتمالاً جالب‌ترین سیستم که یک پیشرانه ۱۰۰ - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر داراب استان فارس - کیلوواتی متصل به موتور اصلی است که در صورت از کار افتادن آن وارد عمل می‌شود.

«Bruno Even» مدیرعامل واحد هلیکوپتر ایرباس می‌گوید هدف از آزمایش سیستم‌های جدید «افزایش ایمنی، کاهش وظایف خلبان و همچنین کاهش صدا» است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone