🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19162.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هزینه یکسان ساخت شیائومی می ۱۱ با آیفون ۱۲ با وجود اختلاف قیمت ۴۰۰ دلاری

اولین گوشی مجهز به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ در جهان یعنی شیائومی می ۱۱ وارد بازار چین شده و فروش اولیه بالایی را تجربه کرده. اما مسئله‌ای که اکنون باعث تعجب شده این است که ظاهرا ...

اولین گوشی مجهز به چیپ اسنپدراگون - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پاوه استان کردستان - ۸۸۸ در جهان یعنی شیائومی می ۱۱ وارد بازار چین شده و فروش اولیه بالایی را تجربه کرده. اما مسئله‌ای که اکنون باعث تعجب شده این است که ظاهرا هزینه ساخت این گوشی تفاوتی با آیفون ۱۲ ندارد، در حالی که با قیمت بسیار پایین‌تری به فروش می‌رسد.

شیائومی می ۱۱ در نسخه پایه با ۸ گیگابایت رم و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پاوه استان کردستان - ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پاوه استان کردستان - حافظه داخلی در چین قیمتی برابر ۶۱۲ دلار دارد، در حالی که آیفون ۱۲ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در این کشور با قیمتی نزدیک به ۱۰۴۰ دلار به فروش می‌رسد. با وجود اختلاف قیمت نزدیک به ۴۳۰ دلار، طبق گفته یکی از تحلیلگران و همکاران شیائومی به نام «پان جیوتانگ»، هزینه ساخت این دو گوشی یکسان است.

در حالی که آیفون ۱۲ تنها در یک نسخه بدون شارژر به فروش می‌رسد، شیائومی جدیدترین پرچمدار خود را دو نسخه عرضه می‌کند که یکی از آن‌ها همراه با شارژر در اختیار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پاوه استان کردستان - خریداران قرار می‌گیرد. نکته - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پاوه استان کردستان - قابل توجه، قیمت یکسان این دو نسخه می ۱۱ است.

طبق گزارش‌های گذشته، هزینه ساخت آیفون ۱۲ به ۳۷۳ دلار می‌رسد که البته این هزینه مربوط به مواد برای ساخت قطعات و گوشی می‌شود و هزینه‌های دیگر مانند تحقیق و توسعه، حقوق و همچنین بازاریابی را شامل نمی‌شود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پاوه استان کردستان

در حالی که هزینه مواد مورد نیاز برای ساخت پرچمدار شیائومی منتشر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پاوه استان کردستان - نشده، این کمپانی چینی حاشیه سود - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پاوه استان کردستان - پایینی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پاوه استان کردستان - را برای خود درنظر گرفته که رویکرد متفاوتی نسبت به سامسونگ و اپل محسوب می‌شود. همین موضوع باعث شده که اپل در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ بتواند ۵۹ درصد سود صنعت گوشی‌های هوشمند را - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پاوه استان کردستان - تصاحب - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پاوه استان کردستان - کند. این میزان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پاوه استان کردستان - سود در حالی است که سهم گوشی‌های آن در بازار برابر ۱۴ درصد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر پاوه استان کردستان - بود.

شیائومی در مقایسه با اپل رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته و با قیمت پایین محصولات خود توانسته به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و به سومین سازنده بزرگ گوشی در جهان تبدیل شود. این کمپانی توانست در سه ماهه سوم با کنار زدن اپل به چنین رتبه‌ای دست پیدا کند و اپل هم به رتبه چهارم سقوط کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زراندام نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
حالتون خوبه؟ آیا منطقه روستای بین دره پاوه تعمیر دارید.
پاسخ: بله در روستای بین دره شهر پاوه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone