🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19163.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی در ۵ دقیقه ۳۵۰ هزار می ۱۱ فروخت: سهم نسخه بدون شارژر کمتر از ۶ درصد

چند روز پیش شیائومی از جدیدترین پرچمدار خود یعنی می ۱۱ رونمایی کرد و حالا شاهد انتشار آمار فروش اولیه این گوشی هوشمند هستیم که شامل نسخه بدون شارژر هم می‌شود. شیائومی می ۱۱ اولین ...

چند روز پیش شیائومی از جدیدترین - تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پرچمدار خود یعنی می ۱۱ رونمایی کرد و حالا شاهد - تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - انتشار آمار فروش اولیه این گوشی هوشمند هستیم - تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که شامل نسخه بدون شارژر هم می‌شود.

شیائومی می ۱۱ اولین گوشی هوشمند جهان با چیپ ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ محسوب می‌شود که - تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با توجه به مشخصات، قیمت مناسبی دارد. همانطور که شیائومی پیش از معرفی وعده داده بود، این پرچمدار مانند گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در جعبه خود شارژر ندارد، البته نسخه دوم آن همراه با شارژر و برای مدتی با قیمت یکسان به فروش می‌رسد.

شیائومی به تازگی میزان - تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فروش اولیه این گوشی هوشمند در چین را منتشر کرده که از موفقیت مناسب آن خبر می‌دهد. این کمپانی چینی توانسته تنها در ۵ دقیقه، بیش از ۳۵۰ هزار - تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گوشی می ۱۱ به فروش برساند. - تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در این میان کمتر از ۶ درصد سفارش‌ها برای نسخه بدون شارژر بوده است.

در حال حاضر این دستگاه در هر دو نسخه با قیمت ۶۱۲ دلار به فروش می‌رسد و پس از مدتی برای سفارش آن همراه با شارژر، خریدار باید ۶۲۷ - تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دلار - تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هزینه پرداخت کند. با این وجود شیائومی اطلاعاتی درباره زمان پایان این پیشنهاد منتشر نکرده است.

تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی

با توجه به چنین موضوعی، نزدیک به ۲۰ هزار - تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نسخه - تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سبز یا «Green Edition» گوشی می ۱۱ به فروش رسیده. شیائومی در بیانیه‌ای از این ۲۰ هزار خریدار به علت انتخاب - تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این نسخه و کمک به محیط زیست تشکر کرده است.

شیائومی می ۱۱ به صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن 1440p - تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده و توانسته امتیاز +A را از «دیسپلی‌میت» دریافت کند. این پرچمدار اولین گوشی شیائومی با رابط کاربری MIUI 12.5 است و از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

این پرچمدار از دوربین اصلی سه گانه با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که توسط دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد. احتمالا نسخه پرو - تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پرچمدار با دوربین تله فوتو از راه می‌رسد.

- تعمیرات کولر گازی در شهر خوی استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone