🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19169.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

توافق ۱۰ میلیارد دلاری ال‌جی و دولت اندونزی برای تولید باتری خودروهای برقی

کمپانی ال‌جی و دولت اندونزی یک یادداشت تفاهم با ارزش خیره کننده ۱۰ میلیارد امضا کرده‌اند که هدف از آن تبدیل این کشور آسیایی به قطب تولید باتری خودروهای برقی است. در باتری‌هایی که برای ...

کمپانی ال‌جی و دولت اندونزی یک یادداشت تفاهم با ارزش خیره کننده ۱۰ میلیارد امضا کرده‌اند که هدف از آن تبدیل این کشور آسیایی به قطب تولید باتری خودروهای برقی است.

در باتری‌هایی که برای ابزارهای نیازمند سطح بالای انرژی ساخته می‌شوند معمولا از ساختار لیتیوم آهن فسفات (LiFePO4)، لیتیوم منگنز اکسید (LMO) و لیتیوم نیکل منگنز کبالت اکسید (NMC) استفاده می شود. در این بین بسیاری از خودروهای هیبریدی به باتری نیکل-هیدرید فلز (Ni-MH) متکی هستند که نیکل در آنها نقش اصلی دارد. از آنجا که اندونزی یکی از بزرگترین تولید کنندگان نیکل در جهان است، تصمیم گفته از این پتانسیل برای تبدیل شدن به قطب تولید باتری خودروهای الکتریکی استفاده کند.

اندونزی در همین راستا شرکت‌های داخلی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - را به عدم صادرات این ماده معدنی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - ارزشمند و استفاده از آن در صنایع داخلی تشویق کرده است. این کشور آسیایی حالا با امضای یک یادداشت تفاهم ۹.۸ میلیارد دلاری با واحد تولید باتری ال‌جی به نام «LG Energy Solution» بزرگترین گام را برداشته است.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسدآباد استان همدان

بر اساس این توافقنامه شرکت کره‌ای یک کمپانی عظیم را برای تولید باتری در اندونزی افتتاح خواهد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - کرد. «باهلیل لاهادالیا»، رییس «هیئت هماهنگی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - سرمایه گذاری» این کشور در این باره گفت که تمامی موارد مورد نیاز ساخت و راه اندازی این کارخانه از جمله مواد معدنی، کارخانه‌های ذوب مواد، پیش - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - سازها، کاتدها و حتی ماشین‌های مورد نیاز در مراکز بازیافت، در اندونزی ساخته خواهند شد.

علاوه بر ال‌جی تسلا نیز - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - یکی دیگر از شرکت‌های بزرگی است که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - در حال بررسی شرایط برای سرمایه‌گذاری در اندونزی است چرا که آنها برای تولید - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - خودروهای برقی و - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اسدآباد استان همدان - خودران خود سالانه به صدها هزار باتری نیاز دارند و در صورت کمبود این آیتم به مشکل خواهند خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone