🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19192.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

یک بیلد قدیمی از ویندوز Core «پولاریس» افشا شد: نسخه مدرن و ماژولار ویندوز ۱۰

در سال ۲۰۱۸ گزارش‌هایی مبنی بر ساخت یک نسخه جدید و مدرن ویندوز ۱۰ با اسم رمز «پولاریس» برای کامپیوترها منتشر شد. مایکروسافت در همان سال پروژه پولاریس را متوقف کرد و بجای آن به ...

در سال ۲۰۱۸ گزارش‌هایی مبنی بر ساخت یک نسخه جدید و مدرن ویندوز ۱۰ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - با اسم رمز «پولاریس» برای کامپیوترها منتشر شد. مایکروسافت در همان سال پروژه پولاریس را متوقف کرد و بجای آن به سراغ ویندوز 10X رفت و همچنان به توسعه آن ادامه می‌دهد. حالا یک بیلد از نسخه پولاریس به اینترنت راه پیدا کرده است.

طبق گزارشی جدید، یک بیلد قدیمی از پولاریس که نسخه ماژولار ویندوز ۱۰ برای کامپیوترهای سنتی محسوب می‌شود، فاش شده. با این وجود نباید چندان هیجان‌زده شویم چرا که با یک نسخه کاملا اولیه روبه‌رو هستیم که فاقد هرگونه اپ یا پوسته است.

در حقیقت این بیلد رابط کاربری گرافیکی ندارد و تنها یک پکیج سیستم عامل خالی افشا شده. در حالی که نمی‌توان چندان با این بیلد کار کرد، اطلاعاتی در اختیار ما قرار می‌دهد. با یک بیلد «RS3 RTM» روبه‌رو هستیم که با معماری ARM32 سازگار است. با توجه به این موضوع امکان نصب و اجرای آن روی تبلت قدیمی سرفیس RT وجود داشته است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی

پولاریس - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - قرار بود یک نسخه ماژولار از ویندوز باشد که در کنار انعطاف‌پذیری بهتر، از نظر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - مدیریت مصرف انرژی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - بالاتر از نسخه سنتی قرار بگیرد. این نسخه دیگر در مرحله توسعه قرار ندارد و مایکروسافت برنامه‌های خود برای این سیستم عامل را متوقف کرده است.

مایکروسافت تصمیم گرفت بجای این نسخه و همچنین پروژه «آندرومدا»، ویندوز 10X را توسعه دهد. در حالی که در ابتدا قرار بود این سیستم عامل برای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - دستگاه‌های مجهز به دو نمایشگر ارائه شود، ظاهرا لپ‌تاپ‌های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - استاندارد هم می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. ویندوز 10X در سال جاری میلادی از راه می‌رسد.

با توجه به اینکه با نسخه اولیه یک پروژه لغو شده روبه‌رو هستیم و احتمالا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، نصب آن روی دستگاه اصلی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - کار منطقی محسوب نمی‌شود. با این وجود می‌توانید از طریق این لینک به بیلد پولاریس ویندوز ۱۰ دسترسی پیدا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone