🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  3. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19191.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ال جی نمایشگرهای OLED شفاف را به رستوران‌ها و مترو می‌آورد

در آستانه برگزاری نمایشگاه CES 2021 قرار داریم و شرکت‌ها شروع به ارائه ایده‌های خود کرده‌اند. ال جی که در گذشته از یک تلویزیون QNED با نمایشگر MiniLED رونمایی و اطلاعاتی درباره نسل آینده یخچال‌های ...

در آستانه برگزاری نمایشگاه CES 2021 قرار داریم و شرکت‌ها شروع به ارائه ایده‌های خود کرده‌اند. ال جی که در گذشته از یک تلویزیون QNED با نمایشگر MiniLED رونمایی و اطلاعاتی درباره نسل آینده یخچال‌های خود منتشر کرده بود، اینبار از برنامه‌های خود برای آوردن نمایشگرهای OLED شفاف - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر محلات استان مرکزی - به رستوران‌ها و مترو پرده برداشته است.

ال جی که نمایشگرهای OLED شفاف را توسعه داده، می‌خواهد از آن‌ها در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر محلات استان مرکزی - بخش‌های مختلفی بهره ببرد. یکی از ایده‌های این کمپانی کره‌ای برای این پنل‌ها، آوردن آن‌ها به رستوران است. زمانی که مشتری بخواهد غذا سفارش دهد، این نمایشگر در برابرش ظاهر می‌شود و میان مشتری و پیشخدمت قرار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر محلات استان مرکزی - می‌گیرد. مشتری می‌تواند بصورت همزمان منو و پیشخدمت را ببینید و غذای موردنظرش را سفارش دهد.

ال جی در گذشته از یک تخت خواب هوشمند به نام «Smart Bed» - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر محلات استان مرکزی - رونمایی کرده بود که شامل یک تلویزیون OLED شفاف می‌شود که از فریم بهره می‌برد و دارای یک مجموعه اسپیکر است. این تلویزیون در زمان نیاز از تخت خواب بیرون می‌آید و سپس درون آن قرار می‌گیرد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر محلات استان مرکزی

این شرکت کره‌ای برای نمایشگرهای OLED شفاف برنامه‌های دیگری هم درنظر دارد. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر محلات استان مرکزی - ال جی می‌خواهد پنل ۵۵ اینچی شفاف خود را به متروها اضافه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر محلات استان مرکزی - کند. این نمایشگر جایگزین پنجره عادی مترو می‌شود و مسافران می‌توانند در کنار مشاهده محیط بیرون، به اطلاعاتی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر محلات استان مرکزی - مانند پیش بینی وضعیت آب و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر محلات استان مرکزی - هوا و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر محلات استان مرکزی - اخبار دسترسی پیدا کنند.

طبق اعلام ال جی، نمایشگرهای شفاف آن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر محلات استان مرکزی - دارای ۴۰ درصد شفافیت هستند که عملکر بسیار بهتری نسبت به پنل‌های LCD دارند. میزان شفافیت نمایشگرهای LCD شفاف تنها برابر ۱۰ درصد است. تلویزیون‌های هوشمند می‌توانند در بخش‌های مختلفی از ماشین‌های خودران و هواپیماها گرفته تا ساختمان‌های هوشمند مورد استفاده قرار بگیرند.

ال جی در تاریخ ۲۲ دی (۱۱ ژانویه) در نمایشگاه CES اطلاعات بیشتری درباره این نمایشگرها منتشر خواهد کرد و با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone