🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  4. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19176.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S21 احتمالا در برخی مناطق بدون شارژ وهدفون عرضه می‌شود

اواسط آذرماه مستندات مربوط به دریافت تاییدیه گلکسی S21 توسط آژانس مخابراتی برزیل، «ANATEL» خبر از رونمایی گوشی‌های هوشمند این سری بدون شارژر و هدفون می‌داد؛ آخرین اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که گلکسی S21 در ...

اواسط آذرماه مستندات مربوط به دریافت تاییدیه گلکسی S21 توسط آژانس مخابراتی برزیل، «ANATEL» خبر از رونمایی گوشی‌های - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران - هوشمند این سری بدون شارژر و هدفون می‌داد؛ آخرین اطلاعات فاش - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران - شده نشان می‌دهد که گلکسی S21 در انگلستان نیز با حذف هدفون و شارژر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

«ایشان آگراوال» افشاگر معروف در توییتر با انتشار - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران - پستی اعلام کرد که در جعبه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 که در انگلستان عرضه می‌شود، تنها کابل USB-C قرار - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران - داده خواهد شد. - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران - وی به فاصله کوتاهی بعد از انتشار این خبر آن را حذف کرد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران

ایشان آگاروال در توییت خود علاوه بر انتشار خبر حذف - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران - شارژر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران - و هدفون، تایید می‌کند نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند جدید این سری با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل در دسترس - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران - کاربران قرار خواهند گرفت. همچنین وی معتقد است که کره‌ای‌ها قصد دارند در تاریخ 25 دی‌ماه در رویدادی، گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 را معرفی کنند.

هنوز سامسونگ به صورت رسمی خبری مبنی بر حذف شارژر و هدفون از جعبه گوشی‌های هوشمند این سری منتشر نکرده است. با وجودیکه ایشان آگراوال سابقه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران - بدی در انتشار خبرهای فاش‌شده ندارد؛ اما به فاصله کوتاهی بعد از انتشار خبر حذف شارژر و هدفون از جعبه گوشی‌های - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران - گلکسی S21، پست خود را حذف کرد؛ هر چند - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران - اسکرین‌شاتی از پست وی موجود است.

پس از اینکه اپل در مراسم معرفی آیفون 12 از عدم وجود شارژر در جعبه جدیدترین گوشی‌های خود خبر داد، سامسونگ و شیائومی سریعا دست به کار شدند و در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. سامسونگ با انتشار پستی از قرارگیری شارژر در جعبه محصولات خود خبر داد.

 

سامسونگ در پست فیسبوک صریحا اعلام کرد:

«گوشی گلکسی شما آنچه به دنبالش هستید را در اختیارتان قرار می‌دهد، از ابتدایی‌ترین آن‌ها مانند شارژ تا بهترین دوربین، باتری، عملکرد، حافظه و حتی نمایشگر ۱۲۰ هرتزی.»

حال باید دید آیا خبر فاش شده و درنهایت حذف شده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران - ایشان آگاروال - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر بابل استان مازندران - در مورد حذف هدفون و شارژر صحت دارد یا اینکه سامسونگ روی مواضع خود پافشاری خواهد کرد و تغییر رویه نخواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone