🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19187.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

فاکسکان دو نمونه اولیه آیفون تاشو را با موفقیت آزمایش کرده است

فاز اول بررسی کیفی دو نمونه اولیه آیفون تاشو اپل که برای آزمایش نمایشگر و مکانیزم تاشو به فاکسکان سپرده شده بود، با موفقیت به پایان رسید. آبان ماه شایعه‌های مختلفی مبنی بر اینکه فاکسکان ...

فاز اول بررسی کیفی دو نمونه اولیه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مینودشت استان گلستان - آیفون تاشو اپل که برای آزمایش نمایشگر و مکانیزم تاشو به فاکسکان سپرده شده بود، با موفقیت به پایان رسید.

آبان ماه شایعه‌های مختلفی مبنی بر اینکه فاکسکان مسئول آزمایش نمایشگر آیفون تاشو - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مینودشت استان گلستان - و همچنین مکانیزم تا شونده آن است، مطرح شد.

به دنبال شایعات قبلی مبنی بر اینکه فاکسکان در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مینودشت استان گلستان - حال آزمایش آیفون تاشو است، گزارش جدیدی می‌گوید فاکسکان دو نمونه اولیه آیفون تاشو را در کارخانه شنژن مورد بررسی قرار داده و هر دو طرح توانسته‌اند مراحل کنترل کیفیت را با موفقیت پست سر بگذارند.

براساس گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری «Money UDN»، در تست‌های انجام شده، گوشی‌های - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مینودشت استان گلستان - آیفون تاشو کاملا مورد بررسی قرار نگرفته‌اند؛ بلکه طرح اولیه و نمایشگر هر دو گوشی تاشو از تست - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مینودشت استان گلستان - کنترل کیفی با موفقیت عبور کرده‌اند. ظاهرا آزمایش انجام شده به صورت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مینودشت استان گلستان - مشخص برای بررسی و سنجش دوام مکانیزم تاشو درنظر گرفته شده است.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر مینودشت استان گلستان

خبرگزاری Money UDN سابقه خوبی در انتشار چنین گزارش‌هایی دارد و پیش بینی‌هایی که قبلا در مورد زنجیره تامین قطعات مورد نیاز آیفون اپل منتشر کرده بود، صحت داشتند.

این خبرگزاری در بخشی از گزارش - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مینودشت استان گلستان - خود به طراحی نمونه‌های اولیه آیفون تاشو نیز اشاره کرده است. ظاهرا نمایشگر یکی از آیفون‌های تاشو  همانند گوشی گلکسی زد فلیپ سامسونگ یا لنوو موتو RAZR به سمت داخل تا می‌شود و دومین نمونه گوشی آیفون تاشو نیز همانند  گلکسی فولد باز و بسته می‌شود.

براساس گمانه‌زنی‌های Money UDN، احتمالا اپل در ارزیابی‌های بعدی یکی از دو طرح را کنار می‌گذارد و در نهایت کوپرتینونشین‌ها، یکی از نمونه‌های اولیه را برای تولید نهایی انتخاب خواهند کرد.

پیشتر گفته شده بود فاکسکان برای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مینودشت استان گلستان - آزمایش لولای آیفون تاشو باید بیش از 100 هزار مرتبه آن را باز و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مینودشت استان گلستان - بسته کند. برای مقایسه، آزمایش مکانیزم لولای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مینودشت استان گلستان - لپ تاپ‌ها معمولاً با 20 تا 30 هزار مرتبه باز و بسته شدن همراه است.

براساس اعلام منابع مختلف غیر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مینودشت استان گلستان - رسمی، اپل احتمالا در سپتامبر 2022 (شهریور 1401) از اولین آیفون تاشو رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone