🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  4. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19185.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از دسترسی هکرهای SolarWinds به کدهای منبع خود خبر داد

ابعاد حمله گسترده هکرهای منتسب به روسیه به شرکت‌های دولتی و خصوصی آمریکا هر روز گسترده می‌شود و حالا مایکروسافت از دسترسی مهاجمان به کدهای منبع خود خبر داده است. ماه گذشته مقامات آمریکا از حمله ...

ابعاد حمله گسترده هکرهای منتسب به روسیه به شرکت‌های دولتی و خصوصی آمریکا هر روز گسترده می‌شود و حالا مایکروسافت از دسترسی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ملایر استان همدان - مهاجمان به کدهای منبع خود خبر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ملایر استان همدان - داده است.

ماه گذشته مقامات آمریکا از حمله سایبری گسترده‌ای خبر دادند که توسط گروه هک APT29 یا Cozy Bear منتسب به روسیه پیاده‌سازی و اجرا شده است. مایکروسافت قبلا تایید کرده بود که در این حمله سیستم‌هایش به بدافزار آلوده شده اما حالا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که که هکرها در تعدادی از مخازن به کدهای منبع دسترسی پیدا کرده‌اند اما حساب هک شده اجازه اصلاح و ویرایش کدها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ملایر استان همدان - را نداشته است.

هکرها برای اجرای این حمله راهشان را به درون به‌روزرسانی‌های یک نرم‌افزار محبوب به نام Orion باز کردند. Orion توسط کمپانی SolarWinds ساخته شده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ملایر استان همدان - که کارش پایش شبکه‌های متعلق به کسب‌وکارها و دولت است تا از قطعی آن‌ها جلوگیری کند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ملایر استان همدان

به گفته مایکروسافت علی رغم رخنه عمیق هکرها شواهدی از دسترسی آنها به داده‌های مشتریان یا سوءاستفاده از سسیستم‌های این شرکت برای حمله به دیگران وجود ندارد. مایکروسافت به حجم سورس کدهای افشا شده یا کاربرد این کدها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ملایر استان همدان - اشاره‌ای نکرده است.

هرچند مایکروسافت سعی در کمرنگ جلوه دادن اهمیت دسترسی هکرها به سورس کدها دارد اما از یک طرف با توجه به میلیون‌ها مشتری این شرکت و مییلیاردها کاربری - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ملایر استان همدان - که در سراسر دنیا از محصولات آنها استفاده می کنند و از طرف دیگر مهارت بالایی که مهاجمان از خود نشان داده‌اند در صورتی که کدهای افشا شده حاوی اطلاعات حساسی باشد امکان توسعه بدافزارهای بسیار مخربی را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

این هک گسترده بزرگترین حمله سایبری به دولت آمریکا به شما می‌رود و «برد اسمیت»، رییس مایکروسافت نیز هشدار داده که ابعاد آن به همینجا ختم نمی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ملایر استان همدان - شود: «این تنها حمله به هدفی خاص نیست بلکه هدف گرفتن اعتماد و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ملایر استان همدان - اطمینان به زیرساخت‌های - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ملایر استان همدان - حیاتی جهان است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone