🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23052.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

انتشار ویدیوی منتسب به ال جی V60 پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

به تازگی ویدیوی نگاه نزدیک منتسب به ال جی V60 تینکیو منتشر شده که در آن مدل آبی و نقره ای پرچمدار جدید ال جی نمایش داده می شود. ویدیوی منتسب به ال جی V60 ...

به تازگی ویدیوی نگاه نزدیک منتسب به ال جی V60 تینکیو منتشر شده که در آن مدل آبی و نقره ای پرچمدار جدید ال جی نمایش داده می شود.

ویدیوی منتسب به ال جی V60 توسط کانال یوتیوبی PBKreviews منتشر شده و در آن شمایل پنل جلو و پشت، لوگوی بوت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابل استان مازندران - و همچنین ماژول افقی دوربین که ماژول دوربین گلکسی اس 10را تداعی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابل استان مازندران - می کند، به طور مختصر نشان داده می شوند:

همانطور که در کلیپ فوق مشاهده می شود، در پنل پشتی عبارت «V60 ThinQ» زیر ماژول افقی دوربین که چهار سنسور را در خود جای داده، حک شده است. پنل پشتی مشکی رنگ و احتمالاً از جنس شیشه بوده و کنتراست زیبایی با فریم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابل استان مازندران - فلزی به وجود آورده است. در ادامه گوشی حین بوت شدن نمایش داده شده و عبارت «LG V60 ThinQ» روی نمایشگر نقش می بندد.

با اینکه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابل استان مازندران - نباید ویدیوهایی از این دست را چندان جدی گرفت، اما به نظر می رسد این کلیپ حقیقی بوده و ال جی V60 تیکنیو را نمایش می دهد؛ خصوصاً که طراحی تلفن هوشمند نمایش داده با تصاویر لو رفته از پرچمدار جدید ال جی همخوانی دارد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابل استان مازندران

تصاویری که قبلاً از ال جی V60 فاش شده اند، فریم این گوشی را در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بابل استان مازندران - رنگ طلایی نشان می دهند؛ این یعنی احتمالاً کاربر می تواند رنگ فریم را انتخاب کند که با رنگ پنل پشتی تفاوت خواهد داشت.

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده اند، ال جی V60 از باتری پرظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعتی، پورت USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون و چهار میکروفون برخوردار بوده و نمایشگر آن ابعادی بین 6.7 تا 6.9 اینچ خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone